سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶   |   Tue January 23, 2018  
   
 
آرشیو اخبار |  عضویت در خبرنامه |  جستجو |  ارتباط با ما  
     صفحه اصلی   |   سیاست   |   اقتصاد   |   جامعه   |   دین و اندیشه   |   فرهنگ   |   سلامت   |   دانش   |   ورزش   |   گردهمایی   |   حوادث   |   گوناگون
     پربیننده ترین ها
بانک شهر مي تواند با همياري مديريت شهري توسعه پايدار شهر همدان را کليد بزند
اظهارات رئيس شوراي اسلامي شهر همدان در مورد تخريب خانه هاي محله کبابيان در صحن شورا
اعلام آمادگی بانک شهر برای سرمایه گذاری در همدان
بناهای کبابیان بر اساس بافت قدیمی نوسازی می شود
همدان از کهن ترین شهرهای جهان
شهرداری در ارائه خدمات گرمخانه فراتر از وظایف خود عمل کرده است
برگزاری نمایشگاه از آثار ارسالی فراخوان سیمای اکباتان
شهرداری همدان به رده ششم جدول صعود کرد
رونمایی از تندیس فرشته نجات در بلوار ارم
ضرورت اجرای طرح شورای اجتماعی محلات در همدان
     آخرین اخبار
پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی تا پایان سال
بادامی نجات رئیس کمیسیون آموزش، پژوهش و فناوری شورای عالی استان ها شد
72 درصد مخزن سد اکباتان خالی است
تجهیز 95 درصد استخرهای همدان به شبکه الکترولیز نمک
تقدیم بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری همدان به شورای اسلامی شهر
هدف شورا توزیع متوازن خدمات در همه نقاط شهر
بلاتکلیفی شهروندان در واگذاری املاک راه‎ و شهرسازی و شهرداری تعیین تکلیف شود
لکه گیری و پخش آسفالت در دستور کار شهرداری
رونمایی از تندیس فرشته نجات در بلوار ارم
شهرداری همدان پیشگام در اقامه نماز جماعت در بوستان ها
شناسایی 24 فروچاله در دشت های همدان
ضرورت تکمیل و اجرای دقیق طرح ساماندهی دست فروشان
صدور پایان کار موقت در راستای تسهیل ساخت مسکن در شهر
فراخوان دریافت مقاله «همدان زیبا»
ابراز نگرانی ها از عملکردها و نبود اعتبار رویداد «همدان 2018»
اظهارات رئيس شوراي اسلامي شهر همدان در مورد تخريب خانه هاي محله کبابيان در صحن شورا
بناهای کبابیان بر اساس بافت قدیمی نوسازی می شود
سفال همدان رتبه نخست صادرات صنایع دستی ایران
راه اندازی سامانه سیار ثبت نام کارت ملی هوشمند در همدان
ضرورت اجرای طرح شورای اجتماعی محلات در همدان
 
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩۶/٠۴/٢۵ تعداد بازدیـد : ٢١٢ نسخه چاپی
 
 
 


نقش مؤثر تبلیغات در معرفی ظرفیت های همدان

روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری همدان  : 
رئیس كمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه فلسفه فعالیت شهرداری ارائه خدمات است نه کسب درآمد، گفت: وظیفه ذاتی و بنیادی مدیریت شهری ارائه خدمات است که این امر نیز هزینه بر است.

 
 

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، محمد تبریزی در جلسه كمیسیون اقتصاد، سرمایهگذاری و گردشگری این هفته شورا كه با حضور سرمایهگذار بخش خصوصی برگزار شد، افزود: شهرداری باید یک عملکرد واحد در شهر داشته باشد و نتیجه آن جلب رضایت شهروندان باشد.

تبریزی اضافه کرد: امروزه اگر خدماتی در شهر توسط شهرداری ارائه میشود در صورتی که رضایتمندی شهروندان را به دنبال نداشته باشد این خدمات هدررفت هزینه و زمان خواهد بود.

تبریزی با بیان اینکه انجام و ارائه خدمات سلسله وار به هم متصل است که نتیجه واحدی از آن حاصل میشود، یادآور شد: لازم است شهرداری برای تسهیل و تسریع در کارها با سایر واحدها و ارگانها تعامل و همکاری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه هدف شورا و شهرداری تصدیگری نیست، افزود: بسیاری از پیشرفتهای دنیا در همه موارد با وجود رقابت و جنگ سرد محقق شده است، لازمه پیشرفت و توسعه داشتن رقابت است.

تبریزی به نقش مؤثر تبلیغات در پیشبرد اهداف و معرفی ظرفیتهای همدان اشاره کرد و یادآور شد: یکی از عناصر تعیین کنند توسعه برای شهر همدان صنعت گردشگری است که در این راستا تبلیغات و اطلاعرسانی نقش مهمی ایفا میکند.

وی اضافه کرد: چنانچه صنعت گردشگری و مشاغل وابسته به آن به یک اتفاق نظر رسیده و اقدامات تبلیغاتی را انجام دهند قطعاً درآمدزایی از طریق بیلبردهای شهر برای شهرداری هم افزایش مییابد.

وی با تأکید بر اینکه کارهای تبلیغاتی باید بر اساس برنامهریزی مناسب صورت پذیرد، اظهار کرد: با توجه به اینکه افزایش تعداد سازههای تبلیغاتی از لحاظ سیما و منظر شهری نازیبایی ایجاد میکند اما میتوان از همین ظرفیت به صورت چند منظوره از جمله استفاده از نور بیلبردها در افزایش روشنایی شهر بهره گرفت و این امر مستلزم بهرهگیری از دانش و فناوری نوین است.

تبریزی به نقش نماهای ساختمانی در سیما و منظر شهری اشاره کرد و یادآور شد: نمای ساختمانها تنها متعلق به مالکان نیست همه افراد شهر و مدیریت شهری هم نسبت به این نماها دارای حقوقی هستند بر این اساس باید برای زیباسازی نماها گام برداشت.

وی با بیان اینکه در شهر ساختمانهایی با نماهای شاخص وجود دارد که زیبایی به سیما و منظر شهری بخشیده است، افزود: نیاز است در ساخت نماهای ساختمانها به گونهای عمل کرد که علاوه بر رضایتمندی مالک، بر زیبایی شهر هم تأثیرگذار باشد.

تبریزی با انتقاد از روشنایی نامناسب شهر در ساعات شبانه، گفت: همدان از لحاظ تعداد چراغهای روشنایی و روشن بودن در وضعیت خوبی است اما متأسفانه لوکس چراغها بسیار پایین است و شهر از روشنایی کمی برخوردار است و این سطح روشنایی از لحاظ امنیتی و رفع خطر نیاز شهر و شهروندان را برطرف نمیکند.

وی در این باره اضافه کرد: نیاز است شرکت توزیع برق همدان که در فعالیت خود عملکرد خوبی داشته در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد؛ چرا که این شرکت نقش اساسی را در شادابی شهر ایفا میکند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان هم در این جلسه با بیان اینکه در زیباسازی شهر باید کوشید، گفت: زیباسازی شهر یکی از وظایف شهرداری است که روشنایی از جمله این امور است که نقش شرکت توزیع برق در این راستا دارای اهمیت بسیار است.

کامران گردان به نقش تبلیغات در معرفی همدان در سطح ملی و بینالمللی اشاره کرد و یادآور شد: در این زمینه از شعار زدگی باید پرهیز کرد و با تفکر و ایدههای نو در راستای توسعه شهر همدان گام برداشت.

وی تأکید کرد: با استفاده از ایدههای نو میتوان از ظرفیتهای شهر با اشتغالزایی در معرفی همدان و عرضه تولیدات این شهر بهره گرفت.

رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه تبلیغات در دنیا در تجارت بسیار دارای اهمیت است، گفت: این در حالی است که در استانهای ما از جمله همدان از این ظرفیت به خوبی بهره گرفته نشده است.

حمیدرضا طبیمسرور اضافه کرد: لازم است راهکارهای مناسبی برای استفاده از ظرفیت تبلیغات در شهر دیده شود تا بتوان از رهگذر آن درآمد پایداری برای شهر ایجاد کرد.

طبیمسرور اضافه کرد: در استفاده از بیلبردهای تبلیغاتی میتوان در زمان تبلیغات انتخاباتی از ناهنجاریهای تبلیغاتی شهر جلوگیری کرد.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه به ظرفیتهای همدان در حوزههای مختلف به ویژه گردشگری اشاره کرد و گفت: همدان در مقایسه با شهرهای مشابه خود در بخش گردشگری عقب است.

محمدعلی پرزاد با اشاره به ظرفیت تبلیغات در همدان اظهار کرد: باید با استفاده از ظرفیت بیلبردها در شهر شادابی ایجاد کرد این امر در جذب گردشگر هم تأثیرگذاراست.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان هم از افزایش 15 برابری فضای تبلیغاتی شهر خبر داد و گفت: سازههای تبلیغاتی باید دارای استانداردهای لازم باشد که در حال حاضر حدود 400 سازه تبلیغاتی در شهر وجود دارد.

وحید علیضمیر با اشاره به اینکه فضاهای تبلیغاتی بر اساس قانون از طریق مزایده به کانونهای تبلیغاتی دارای صلاحیت واگذار میشود، افزود: با توجه به روند بودجهریزی صورت گرفته پیش بینی درآمد حاصل از بیلبردهای شهر 24 میلیارد ریال در سال 96 است.

علیضمیر با بیان اینکه میتوان از سازههای تبلیغاتی در امر مبلمان و زیباسازی شهر استفاده نمود، اضافه کرد: وجود داربستها برای تبلیغات محیطی ادارات و سازمانها در شهر یکی از معضلاتی است که علاوه بر نازیبایی چهره شهری، اعتراض شهروندان را نیز به دنبال داشته است.

وی به نقش روشنایی معابر و پارکهای شهر در ساعات شبانه اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از مسایلی که مورد اعتراض شهروندان است پایین بودن لوکس چراغهای شهر است که این موضوع در دست شهرداری نیست و شرکت توزیع برق در این زمینه باید اقدام کند.

سرپرست سازمان سرمایهگذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری همدان هم در این جلسه از تدوین سه بسته تشویقی برای رونق ساخت و ساز در همدان خبر داد و گفت: این بسته با کسب اطلاعات و تجربیات کلان شهرهای موفق کشور تهیه شده است.

پیام رفتاری افزود: لازم است در هر حوزهای که سرمایهگذاری صورت میپذیرد سازمانها و مناطق شهرداری هم هماهنگی و همکاری لازم را با سازمان سرمایهگذاری برای تسهیل در روند این امر داشته باشند.

 
     
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩۶/٠۴/٢۵ تعداد بازدیـد : ٢١٢ نسخه چاپی
 
 
© 2005 - 2018  Hamedan.ir
آمار و اطلاعات کاربران
٣۶  نفر کاربران آنلاین :
۱,۵۳۳,۱۹۵ تعداد بازدید :
   
   
 
سایت های مرتبط
روزنامه هگمتانه
خبــرگزاری مهـر
خبــرگزاری ایسنا
باشگاه خبرنگاران
 
لینک های مرتبط
شهر الکترونیک همدان
مناقصات و مزایدات
پیام ها و اطلاعیه ها
مقالات و نوشته ها
 
دسترسی سریع 
آرشیـو اخبــار
اخبار شهرداری همدان
اخبار شهر همدان
اخبار ایران و جهان
آرشیـو گزارش ویــژه
آرشیـو گفتگوی ویــژه
 
کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال متعلق به شهرداری همدان بوده و هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی : سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری همدان