یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷   |   Sun July 15, 2018  
   
 
آرشیو اخبار |  عضویت در خبرنامه |  جستجو |  ارتباط با ما  
     صفحه اصلی   |   سیاست   |   اقتصاد   |   جامعه   |   دین و اندیشه   |   فرهنگ   |   سلامت   |   دانش   |   ورزش   |   گردهمایی   |   حوادث   |   گوناگون
     پربیننده ترین ها
تسریع در پیگیری طرح جامع و تهیه طرح تفضیلی شهر همدان
تسریع در اجرای طرح جداره سازی پیاده راه بوعلی
انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان شرکای مدیریت شهری در شهر هستند
برون سپاری بخشی از امور پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری به بخش خصوصی
مسیر سد اکباتان گردشگرپذیر می شود
عطر تابستان با کاشت گل های دایمی و فصلی در شهر اطلسی ها
قاطعیت در برخورد با متخلفان شهری
اجرای سایت موزه پیاده راه میدان امام(ره) منتظر نظر میراث فرهنگی
اهدای خون کارکنان مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان
تسریع در خدمات رسانی بهتر به شهروندان کوی گلستان
     آخرین اخبار
بیداد گرانی میوه در بازار همدان
آغاز عملیات اجرایی تعیین عرصه و حریم «خندان تپه» در همدان
اجتماع بزرگ مردمي "حافظان حرم خانواده" در پياده راه بوعلي
مرکز تخصصي مشاوره ورزشي در همدان راه اندازي شد
نيروگاه شهيد مفتح در پايداري شبکه سراسري برق نقش بسزايي دارد
ضرورت توجه به ظرفيت تپه عباس آباد در رونق گردشگري
اختصاص 18 ميليارد تومان به موزه منطقه اي غرب کشور
تسریع در اجرای طرح جداره سازی پیاده راه بوعلی
امکان عرضه محصولات خانگی در روزبازارهای همدان با اجرای طرح بهنام
کاهش 11 درصدی جابجایی مسافر در محورهای همدان
برون سپاری بخشی از امور پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری به بخش خصوصی
راه اندازی فرهنگسرای کسب وکار و کارآفرینی در شهر
معتمدان محلات از ارکان اصلی اداره شهر
تسریع در خدمات رسانی بهتر به شهروندان کوی گلستان
قاطعیت در برخورد با متخلفان شهری
اجرای سایت موزه پیاده راه میدان امام(ره) منتظر نظر میراث فرهنگی
شهرداری متولی اجرای طرح سه شنبه های بدون خودرو باشد
سامانه 137 دغدغه مندی شهرداری نسبت به مطالبات مردمی
هزینه سالانه 3 میلیارد ریال در زمینه رفع خطر در همدان
تولید 30 هزار تن آسفالت در کارخانه های آسفالت سازمان عمران
 
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٧/٠۴/١٩ تعداد بازدیـد : ۴١ نسخه چاپی
 
 
 


سامانه 137 دغدغه مندی شهرداری نسبت به مطالبات مردمی

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل  : 
مدیرعامل سازمان آمار و فن آوری اطلاعات شهرداری همدان به همراه کارشناسان حوزه فن آوری با حضور در سامانه مدیریت شهرداری همدان مرکز 137 و بازدید از بخش های مختلف این مرکز گفت: تقویت سامانه 137 توسط شهرداری سبب رشد مردم سالاری، مشارکت مردمی و مالکیت مردم در شهرخواهد شد.

 
 

عسکری با اشاره به اهمیت توجه به سامانه 137 شهرداری اظهار کرد: 137 یک سامانه بسیار مهم و حیاتی در ارتقای اعتماد، همدلی و مشارکت شهروندان در مدیریت شهری است.

عسکری با بیان اینکه اقدامات این سامانه سبب آگاهی به نیازها، مسائل و مشکلات شهری از زبان مردم شده و رشد و پیشرفت شهر و مرتفع کردن مشکلات را به همراه دارد، گفت: با وجود چنین سامانهای مردم خود را مالک شهر میدانند و از سویی دیگر مسؤولان از مطالبات مردم آگاه میشوند، بدون اینکه هزینهای بدهند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله الزامات تقویت این سامانه از سویی پاسخگویی به موقع، به روز و هوشمندانه نسبت به نیازها و تقاضاهای شهروندان نیاز دارد و از سوی دیگر توجه ویژه به نیروی انسانی فعال در این مرکز از حیث تجربه، تخصص، خبرگی، مهارتهای ارتباطی، تسلط بر برنامهها در موضوعات شهری را میطلبد.

وی عنوان کرد: تقویت این سامانه در کلیه سطوح نشانه دغدغه نسبت به مطالبات مردم از سوی شهرداری است که این حس پاسخگویی شهرداری به مردم میتواند معیاری برای ارزیابی مدیران شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از متداولترین معیارها برای ارزیابی مردم سالاری، پاسخگویی عمومی است خاطر نشان کرد: شهردار همدان با تقویت این مرکز حس مسؤولیت و مردم سالاری دینی را تقویت خواهد کرد.

در ادامه مدیر سامانه مدیریت شهری شهرداری همدان از روند فعالیت مرکز 137 همدان در ماههای گذشته با فراخوان از شرکتهای استانی در حوزه نرم افزاری خبر داد و گفت: بعد از حضور 1 شرکت استانی و 5 شرکت از سطح کشوری مراحل خرید سامانه در کمیسیون معاملات شهرداری همدان مطرح شد و پس از نهایی شدن قرارداد و طی مراحل قانونی، مراحل بومی سازی آن در حال انجام است.

محمد گلشن اظهار کرد: پس از بازدیدهای مختلف از سامانههای مشابه در کلان شهرهای کشور و بررسی نقاط قوت و ضعف آنها، سعی شده در سامانه مدیریت شهری شهرداری همدان به نحوی عمل شود که بالاترین سطح رضایت مندی در شهروندان ایجاد شود. از اینرو در مرحله اول بیش از 900 نوع خدمت در قالب 604 نفر از کارکنان شهرداری همدان شناسایی شد که در فاز اول بعد از افتتاحیه مرکز 137،500 خدمت در قالب 200 نفر از مدیران و کارشناسان شهرداری در قالب این سامانه قرار خواهند گرفت و پاسخگوی مطالبات شهروندان خواهند بود.

وی از تفاوت اصلی شیوه جدید با فعالیتهای مشابه قدیمی زمان بندی انجام کار توسط شهرداری و پاسخ آن به شهروند را یادآور شد و گفت: در این سامانه برای به نتیجه رساندن درخواست شهروند نسبت به نوع درخواست، برنامه زمانی در نظر گرفته میشود و به شخص یا سازمان مربوط اعلام میشود و پس از اجرایی و عملیاتی شدن درخواست به شهروندان اطلاع داده میشود و میزان رضایت آنها از انجام کار گرفته خواهد شد. در صورتی که شهروند از نحوه انجام کار رضایت نداشته باشد مجدد درخواست وی به مسؤول کار ارجاع و تا زمان حصول تأیید شهروند کار پیگیری ویژه خواهد شد.

وی بیان کرد: در راستای آشنایی پرسنل محترم شهرداری همدان با سامانه و نحوه گردش کار و انجام امور محوله به معاونت ها،مناطق و سازمانهای شهرداری جلسات متعدد و آموزشهای لازم و ابتدایی انجام شده و پس از افتتاح مرکز نیز این آموزشها و جلسات توجیهی ادامه خواهد داشت.

گلشن ضمن تشکر از حمایتهای اعضای شورای شهر و شخص شهردار همدان در راهاندازی رسمی این مرکزگفت: درجهت مشارکت هر چه بهتر شهروندان از معتمدان و افراد همیار شهرداری از محلات سطح شهر دعوت شده تا از نزدیک در جریان فعالیتهای سامانه 137 قرار بگیرند و از نقطه نظرات آنها در ارائه خدمات شایسته به شهروندان استفاده خواهد شد.

 
     
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٧/٠۴/١٩ تعداد بازدیـد : ۴١ نسخه چاپی
 
 
© 2005 - 2018  Hamedan.ir
آمار و اطلاعات کاربران
٨  نفر کاربران آنلاین :
۱,۷۵۲,۳۱۵ تعداد بازدید :
   
   
 
سایت های مرتبط
روزنامه هگمتانه
خبــرگزاری مهـر
خبــرگزاری ایسنا
باشگاه خبرنگاران
 
لینک های مرتبط
شهر الکترونیک همدان
مناقصات و مزایدات
پیام ها و اطلاعیه ها
مقالات و نوشته ها
 
دسترسی سریع 
آرشیـو اخبــار
اخبار شهرداری همدان
اخبار شهر همدان
اخبار ایران و جهان
آرشیـو گزارش ویــژه
آرشیـو گفتگوی ویــژه
 
کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال متعلق به شهرداری همدان بوده و هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی : سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری همدان