جمعه ۳۰ شهریور ۱۳۹۷   |   Fri September 21, 2018  
   
 
آرشیو اخبار |  عضویت در خبرنامه |  جستجو |  ارتباط با ما  
     صفحه اصلی   |   سیاست   |   اقتصاد   |   جامعه   |   دین و اندیشه   |   فرهنگ   |   سلامت   |   دانش   |   ورزش   |   گردهمایی   |   حوادث   |   گوناگون
     پربیننده ترین ها
پایان تعریض معبر مقابل بیمارستان بوعلی
رؤسای کمیسیون های شورای اسلامی شهر همدان معرفی شدند
کامران گردان رئیس شورا شد
پایان کاوش های میدان امام(ره) همدان
سیمای شهر عاشورایی می شود
اقدامات شهرداری همدان در آستانه بازگشایی مدرسه ها
همه گیری ویلاسازی تهدید نابودی باغ های همدان
ادامه مرمت یادمان های شهیدان و شخصیت های انقلابی همدان با یک میلیارد ریال اعتبار
پیشنهاد افزایش 50 درصدی قیمت نان در همدان
شهرداری همدان استقلال اهواز را زمین گیر کرد
     آخرین اخبار
پیشنهاد افزایش 50 درصدی قیمت نان در همدان
اعلام محدودیت های ترافیکی در همدان طی روزهای عزاداری محرم
فعالیت 2 هزار و 200 هیأت حسینی در همدان
فعالیت 2 هزار و 200 هیأت حسینی در همدان
رؤسای کمیسیون های شورای اسلامی شهر همدان معرفی شدند
ادامه مرمت یادمان های شهیدان و شخصیت های انقلابی همدان با یک میلیارد ریال اعتبار
اقامه نماز ظهر عاشورا در میدان امام خمینی(ره) همدان
همدان مشکلي براي تأمين دارو ندارد
شهرداری همدان استقلال اهواز را زمین گیر کرد
کامران گردان رئیس شورا شد
پایان کاوش های میدان امام(ره) همدان
همه گیری ویلاسازی تهدید نابودی باغ های همدان
پایان تعریض معبر مقابل بیمارستان بوعلی
اقدامات شهرداری همدان در آستانه بازگشایی مدرسه ها
سیمای شهر عاشورایی می شود
11 آتش سوزی مراتع طی یک روز در همدان
هم نوایی مادران و کودکان همدانی با 6 ماهه رباب شور شیرخوارگان حسینی
خدمات بسیجیان به 139 هزار نفر از اقشار مستضعف همدان
ابهام در عوامل ایجاد بوی نامطبوع جاده همدان - تهران
اضافه شدن 15 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر از اول مهر
 
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٧/٠۴/١٩ تعداد بازدیـد : ٩۶ نسخه چاپی
 
 
 


سامانه 137 دغدغه مندی شهرداری نسبت به مطالبات مردمی

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل  : 
مدیرعامل سازمان آمار و فن آوری اطلاعات شهرداری همدان به همراه کارشناسان حوزه فن آوری با حضور در سامانه مدیریت شهرداری همدان مرکز 137 و بازدید از بخش های مختلف این مرکز گفت: تقویت سامانه 137 توسط شهرداری سبب رشد مردم سالاری، مشارکت مردمی و مالکیت مردم در شهرخواهد شد.

 
 

عسکری با اشاره به اهمیت توجه به سامانه 137 شهرداری اظهار کرد: 137 یک سامانه بسیار مهم و حیاتی در ارتقای اعتماد، همدلی و مشارکت شهروندان در مدیریت شهری است.

عسکری با بیان اینکه اقدامات این سامانه سبب آگاهی به نیازها، مسائل و مشکلات شهری از زبان مردم شده و رشد و پیشرفت شهر و مرتفع کردن مشکلات را به همراه دارد، گفت: با وجود چنین سامانهای مردم خود را مالک شهر میدانند و از سویی دیگر مسؤولان از مطالبات مردم آگاه میشوند، بدون اینکه هزینهای بدهند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله الزامات تقویت این سامانه از سویی پاسخگویی به موقع، به روز و هوشمندانه نسبت به نیازها و تقاضاهای شهروندان نیاز دارد و از سوی دیگر توجه ویژه به نیروی انسانی فعال در این مرکز از حیث تجربه، تخصص، خبرگی، مهارتهای ارتباطی، تسلط بر برنامهها در موضوعات شهری را میطلبد.

وی عنوان کرد: تقویت این سامانه در کلیه سطوح نشانه دغدغه نسبت به مطالبات مردم از سوی شهرداری است که این حس پاسخگویی شهرداری به مردم میتواند معیاری برای ارزیابی مدیران شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از متداولترین معیارها برای ارزیابی مردم سالاری، پاسخگویی عمومی است خاطر نشان کرد: شهردار همدان با تقویت این مرکز حس مسؤولیت و مردم سالاری دینی را تقویت خواهد کرد.

در ادامه مدیر سامانه مدیریت شهری شهرداری همدان از روند فعالیت مرکز 137 همدان در ماههای گذشته با فراخوان از شرکتهای استانی در حوزه نرم افزاری خبر داد و گفت: بعد از حضور 1 شرکت استانی و 5 شرکت از سطح کشوری مراحل خرید سامانه در کمیسیون معاملات شهرداری همدان مطرح شد و پس از نهایی شدن قرارداد و طی مراحل قانونی، مراحل بومی سازی آن در حال انجام است.

محمد گلشن اظهار کرد: پس از بازدیدهای مختلف از سامانههای مشابه در کلان شهرهای کشور و بررسی نقاط قوت و ضعف آنها، سعی شده در سامانه مدیریت شهری شهرداری همدان به نحوی عمل شود که بالاترین سطح رضایت مندی در شهروندان ایجاد شود. از اینرو در مرحله اول بیش از 900 نوع خدمت در قالب 604 نفر از کارکنان شهرداری همدان شناسایی شد که در فاز اول بعد از افتتاحیه مرکز 137،500 خدمت در قالب 200 نفر از مدیران و کارشناسان شهرداری در قالب این سامانه قرار خواهند گرفت و پاسخگوی مطالبات شهروندان خواهند بود.

وی از تفاوت اصلی شیوه جدید با فعالیتهای مشابه قدیمی زمان بندی انجام کار توسط شهرداری و پاسخ آن به شهروند را یادآور شد و گفت: در این سامانه برای به نتیجه رساندن درخواست شهروند نسبت به نوع درخواست، برنامه زمانی در نظر گرفته میشود و به شخص یا سازمان مربوط اعلام میشود و پس از اجرایی و عملیاتی شدن درخواست به شهروندان اطلاع داده میشود و میزان رضایت آنها از انجام کار گرفته خواهد شد. در صورتی که شهروند از نحوه انجام کار رضایت نداشته باشد مجدد درخواست وی به مسؤول کار ارجاع و تا زمان حصول تأیید شهروند کار پیگیری ویژه خواهد شد.

وی بیان کرد: در راستای آشنایی پرسنل محترم شهرداری همدان با سامانه و نحوه گردش کار و انجام امور محوله به معاونت ها،مناطق و سازمانهای شهرداری جلسات متعدد و آموزشهای لازم و ابتدایی انجام شده و پس از افتتاح مرکز نیز این آموزشها و جلسات توجیهی ادامه خواهد داشت.

گلشن ضمن تشکر از حمایتهای اعضای شورای شهر و شخص شهردار همدان در راهاندازی رسمی این مرکزگفت: درجهت مشارکت هر چه بهتر شهروندان از معتمدان و افراد همیار شهرداری از محلات سطح شهر دعوت شده تا از نزدیک در جریان فعالیتهای سامانه 137 قرار بگیرند و از نقطه نظرات آنها در ارائه خدمات شایسته به شهروندان استفاده خواهد شد.

 
     
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٧/٠۴/١٩ تعداد بازدیـد : ٩۶ نسخه چاپی
 
 
© 2005 - 2018  Hamedan.ir
آمار و اطلاعات کاربران
٢١  نفر کاربران آنلاین :
۱,۸۱۷,۲۱۷ تعداد بازدید :
   
   
 
سایت های مرتبط
روزنامه هگمتانه
خبــرگزاری مهـر
خبــرگزاری ایسنا
باشگاه خبرنگاران
 
لینک های مرتبط
شهر الکترونیک همدان
مناقصات و مزایدات
پیام ها و اطلاعیه ها
مقالات و نوشته ها
 
دسترسی سریع 
آرشیـو اخبــار
اخبار شهرداری همدان
اخبار شهر همدان
اخبار ایران و جهان
آرشیـو گزارش ویــژه
آرشیـو گفتگوی ویــژه
 
کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال متعلق به شهرداری همدان بوده و هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی : سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری همدان