سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸   |   Tue May 21, 2019  
   
 
آرشیو اخبار |  عضویت در خبرنامه |  جستجو |  ارتباط با ما  
     صفحه اصلی   |   سیاست   |   اقتصاد   |   جامعه   |   دین و اندیشه   |   فرهنگ   |   سلامت   |   دانش   |   ورزش   |   گردهمایی   |   حوادث   |   گوناگون
     پربیننده ترین ها
ضرب و جرح مأمور شهرداری همدان توسط عاملان ساخت و ساز غیر مجاز
فروچاله سطحی در 20 متری شیر سنگی
بازگشایی 23 معبر در منطقه چهار
مخالف قطع حتی یک درخت هستیم
شهروند برگزیده عامل به وظایف شهروندی است
دیپلماسی شهری؛ ابزاری برای رشد فرهنگی و اقتصادی همدان
عزم شورا برای حل مشکل کسبه پیاده راه اکباتان
شورای اقامه نماز شهرداری همدان تشکیل شد
بازرسی و نظارت بر دستگاه‌های خدمات‌رسان ضروری است
سند بازآفرینی باید رویکرد اجرایی داشته باشد
     آخرین اخبار
شرح اقدامات بهاره سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان
فردا پاسخ به مشکلات شهروندان منطقه 4 در چهارشنبه های پاسخگویی به شهروندان
99 درصد شیر لبنیاتی های محلی تقلبی است
مدیران خدمت به مردم را در رأس امور قرار دهند
بازگشایی 23 معبر در منطقه چهار
شهروندان برای مصرف سبزیجات احتیاط کنند
افتتاح کلینیک ویژه امید در همدان
کاهش آسیب‌های سیلاب همدان با همکاری همه دستگاه‌ها
رشد 45 درصدی پوشش بیمه تکمیلی درمان کارکنان شهرداری‌ها
عزم شورا برای حل مشکل کسبه پیاده راه اکباتان
بازرسی و نظارت بر دستگاه‌های خدمات‌رسان ضروری است
فروچاله سطحی در 20 متری شیر سنگی
ترساندن از جنگ برای فرار از پاسخ‌گویی به چرایی گرانی‌ها است
دیپلماسی شهری؛ ابزاری برای رشد فرهنگی و اقتصادی همدان
ضرب و جرح مأمور شهرداری همدان توسط عاملان ساخت و ساز غیر مجاز
آموزش نوین قوانین راهنمایی به دانش آموزان مدرسه شهید مدرس 2
مخالف قطع حتی یک درخت هستیم
سند بازآفرینی باید رویکرد اجرایی داشته باشد
شهروند برگزیده عامل به وظایف شهروندی است
299 تماس مزاحم با آتش نشانی همدان طی یک روز
 
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٨/٠٢/٠٢ تعداد بازدیـد : ۴٨ نسخه چاپی
 
 
 


ویزیت گروهی شایع‌ترین شکایت مردم از پزشکان

روزنامه هگمتانه  : 
رئیس سازمان نظام پزشکی همدان گفت: در سال گذشته 100 پرونده مربوط به قصور پزشکی در این سازمان تشکیل شده است.

 
 

 

علیرضا مدرکیان در گفتگویی اظهار کرد: در سال گذشته در مجموع 200 پرونده شکایت در نظام پزشکی تشکیل شد که 50 درصد از آن مربوط به قصورات پزشکی بوده است.

وی با بیان اینکه شایعترین شکایات مردم از پزشکان مربوط به ویزیت گروهی، شکایات تعرفهای و برخورد نامناسب با بیماران است، گفت: تعداد گزارش و شکایات تعرفهای در همدان بسیار اندک است و بیشتر گلایهها مربوط به نحوه رفتار و برخورد منشی و پزشکان با بیمار است.

رئیس سازمان نظام پزشکی همدان افزود: چندین جلسه آموزشی برای منشیهای مطبها برگزار کردیم و در آن به نحوه برخورد مناسب با بیمار و همراهان بیمار پرداختیم.

مدرکیان با بیان اینکه بیشترین آمار شکایت از پزشکان مربوط به رشتههای زنان و زایمان و دندانپزشکی است، اظهار کرد: از آنجا که آمار مراجعه کنندگان این دو رشته بالا است بنابراین طبیعی است که میزان شکایات در این رشته هم بیشتر از سایر رشتهها باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بازرسی و نظارت بر مطبها پرداخت و گفت: همه مطبها سالیانه دو مرتبه مورد نظارت و بررسی بازرسان نظام پزشکی قرار میگیرند.

مدرکیان افزود: این بازدیدها به طور مشترک با بخش معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا و دادگستری انجام میشود.

 
     
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٨/٠٢/٠٢ تعداد بازدیـد : ۴٨ نسخه چاپی
 
 
© 2005 - 2019  Hamedan.ir
آمار و اطلاعات کاربران
۴٩  نفر کاربران آنلاین :
۲,۰۷۱,۱۹۱ تعداد بازدید :
   
   
 
سایت های مرتبط
روزنامه هگمتانه
خبــرگزاری مهـر
خبــرگزاری ایسنا
باشگاه خبرنگاران
 
لینک های مرتبط
شهر الکترونیک همدان
مناقصات و مزایدات
پیام ها و اطلاعیه ها
مقالات و نوشته ها
 
دسترسی سریع 
آرشیـو اخبــار
اخبار شهرداری همدان
اخبار شهر همدان
اخبار ایران و جهان
آرشیـو گزارش ویــژه
آرشیـو گفتگوی ویــژه
 
کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال متعلق به شهرداری همدان بوده و هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی : سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری همدان