چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸   |   Wed July 24, 2019  
   
 
آرشیو اخبار |  عضویت در خبرنامه |  جستجو |  ارتباط با ما  
     صفحه اصلی   |   سیاست   |   اقتصاد   |   جامعه   |   دین و اندیشه   |   فرهنگ   |   سلامت   |   دانش   |   ورزش   |   گردهمایی   |   حوادث   |   گوناگون
     پربیننده ترین ها
مدیر ناحیه 1 منطقه 4 میهمان چهارشنبه‌های پاسخ‌گویی به شهروندان
حمید گلی پور مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان شد
10 آتش‌سوزی مراتع طی یک روز در همدان
شفافیت مالی شهرداری در گرو اجرای خزانه داری کل است
تیم داری حرفه ای در راستای وظایف شهرداری همدان نیست
تأمین ایمنی بازار نیازمند همکاری کسبه
فرهنگسرای مهر پذیرای سومین دورهمی محله با نشاط
برنامه پنج ساله شهرداری کاربردی باشد
فعالیت سالانه 10 هزار همدانی در ورزش محلات
بازدید اعضای شورای اسلامی شهر همدان از نیروگاه شهید مفتح
     آخرین اخبار
دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با دادستان جدید همدان
شهرداری ها فرصت ندارند به هوشمندسازی شهر فکر کنند
12 میلیارد تومان هزینه سالانه شهرداری برای فضای سبز شهری
برنامه پنج ساله شهرداری کاربردی باشد
بازدید اعضای شورای اسلامی شهر همدان از نیروگاه شهید مفتح
تور رسانه ای بازدید از فرهنگسراهای شهر
پوشش 75 درصدی طرح بسیج ملی کنترل فشار خون در همدان
حمید گلی پور مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان شد
فعالیت سالانه 10 هزار همدانی در ورزش محلات
سوم مرداد آغاز سفر حجاج از فرودگاه همدان
تأمین ایمنی بازار نیازمند همکاری کسبه
فرهنگسرای مهر پذیرای سومین دورهمی محله با نشاط
تیم داری حرفه ای در راستای وظایف شهرداری همدان نیست
شفافیت مالی شهرداری در گرو اجرای خزانه داری کل است
بوعلی سینا می‌تواند نماد هویت همدان باشد
10 آتش‌سوزی مراتع طی یک روز در همدان
مدیر ناحیه 1 منطقه 4 میهمان چهارشنبه‌های پاسخ‌گویی به شهروندان
ضرورت بررسی علمی‌ محور جدید گردشگری در پیاده‌راه اکباتان
تحکيم بنيان خانواده، مهمترين هدف سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري همدان
مدیریت شهری به تنهایی نمی تواند آثار تاریخی را حفظ کند
 
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٨/٠٢/٠٢ تعداد بازدیـد : ٨۵ نسخه چاپی
 
 
 


ویزیت گروهی شایع‌ترین شکایت مردم از پزشکان

روزنامه هگمتانه  : 
رئیس سازمان نظام پزشکی همدان گفت: در سال گذشته 100 پرونده مربوط به قصور پزشکی در این سازمان تشکیل شده است.

 
 

 

علیرضا مدرکیان در گفتگویی اظهار کرد: در سال گذشته در مجموع 200 پرونده شکایت در نظام پزشکی تشکیل شد که 50 درصد از آن مربوط به قصورات پزشکی بوده است.

وی با بیان اینکه شایعترین شکایات مردم از پزشکان مربوط به ویزیت گروهی، شکایات تعرفهای و برخورد نامناسب با بیماران است، گفت: تعداد گزارش و شکایات تعرفهای در همدان بسیار اندک است و بیشتر گلایهها مربوط به نحوه رفتار و برخورد منشی و پزشکان با بیمار است.

رئیس سازمان نظام پزشکی همدان افزود: چندین جلسه آموزشی برای منشیهای مطبها برگزار کردیم و در آن به نحوه برخورد مناسب با بیمار و همراهان بیمار پرداختیم.

مدرکیان با بیان اینکه بیشترین آمار شکایت از پزشکان مربوط به رشتههای زنان و زایمان و دندانپزشکی است، اظهار کرد: از آنجا که آمار مراجعه کنندگان این دو رشته بالا است بنابراین طبیعی است که میزان شکایات در این رشته هم بیشتر از سایر رشتهها باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بازرسی و نظارت بر مطبها پرداخت و گفت: همه مطبها سالیانه دو مرتبه مورد نظارت و بررسی بازرسان نظام پزشکی قرار میگیرند.

مدرکیان افزود: این بازدیدها به طور مشترک با بخش معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا و دادگستری انجام میشود.

 
     
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٨/٠٢/٠٢ تعداد بازدیـد : ٨۵ نسخه چاپی
 
 
© 2005 - 2019  Hamedan.ir
آمار و اطلاعات کاربران
٣٧  نفر کاربران آنلاین :
۲,۱۵۰,۸۵۰ تعداد بازدید :
   
   
 
سایت های مرتبط
روزنامه هگمتانه
خبــرگزاری مهـر
خبــرگزاری ایسنا
باشگاه خبرنگاران
 
لینک های مرتبط
شهر الکترونیک همدان
مناقصات و مزایدات
پیام ها و اطلاعیه ها
مقالات و نوشته ها
 
دسترسی سریع 
آرشیـو اخبــار
اخبار شهرداری همدان
اخبار شهر همدان
اخبار ایران و جهان
آرشیـو گزارش ویــژه
آرشیـو گفتگوی ویــژه
 
کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال متعلق به شهرداری همدان بوده و هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی : سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری همدان