پنج شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸   |   Thu July 18, 2019  
   
 
آرشیو اخبار |  عضویت در خبرنامه |  جستجو |  ارتباط با ما  
     صفحه اصلی   |   سیاست   |   اقتصاد   |   جامعه   |   دین و اندیشه   |   فرهنگ   |   سلامت   |   دانش   |   ورزش   |   گردهمایی   |   حوادث   |   گوناگون
     پربیننده ترین ها
افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی 11 پروژه مدیریت شهری در منطقه چهار
برای نخستین بار نشست شهرداری منطقه سه با هسته مطالبه گری بسیج دانشجویی
اجرای همزمان تملک، بازگشایی و بهسازی بلوار نظربیگ در کمتر از یک روز
تعریض معبر پیرامون حسینیه امام( ره ) ضروری است
نورمهال در حال نابودی است مسؤولان چارهای بیندیشید
بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های منطقه چهار شهرداری
مدیریت زمان و لحظه در بحران
موانع سرمایه گذاری عامل عدم پیشرفت گردشگری
ساخت پارک رضوان اولویت منطقه 3 شهر
٢6 تیرماه، اختتامیه جشنواره «ایده برتر شهری» برگزار می شود
     آخرین اخبار
10 آتش‌سوزی مراتع طی یک روز در همدان
مدیر ناحیه 1 منطقه 4 میهمان چهارشنبه‌های پاسخ‌گویی به شهروندان
ضرورت بررسی علمی‌ محور جدید گردشگری در پیاده‌راه اکباتان
تحکيم بنيان خانواده، مهمترين هدف سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري همدان
مدیریت شهری به تنهایی نمی تواند آثار تاریخی را حفظ کند
ساخت پارک رضوان اولویت منطقه 3 شهر
تعبیه سازه های فلزی برای دست فروشان گنجنامه
کمیته مطالعه آسیب های فرهنگی در همدان تشکیل شود
برای نخستین بار نشست شهرداری منطقه سه با هسته مطالبه گری بسیج دانشجویی
نصب دیوارنگاره 59 شهید کوی قصابان
آغاز سفرهای اقامتی قطار گردشگری همدان از مهرماه
تعریض معبر پیرامون حسینیه امام( ره ) ضروری است
٢6 تیرماه، اختتامیه جشنواره «ایده برتر شهری» برگزار می شود
مدیریت زمان و لحظه در بحران
بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های منطقه چهار شهرداری
اهدای 22 قلم جهیزیه به زوج های نیازمند
مجلس باید در مبارزه با فساد قدرتمند ورود پیدا کند
نورمهال در حال نابودی است مسؤولان چارهای بیندیشید
افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی 11 پروژه مدیریت شهری در منطقه چهار
موانع سرمایه گذاری عامل عدم پیشرفت گردشگری
 
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٨/٠٢/٢١ تعداد بازدیـد : ١٠٣ نسخه چاپی
 
 
 


شهروندان مشکلات حوزه حمل و نقل را به سامانه 137 اطلاع دهند

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل  : 
شهردار همدان گفت: شهروندان مشکلات و شکایات خود را در حوزه تاکسی و تاکسیرانی و حمل و نقل برای پیگیری و رفع آن به سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری همدان اطلاع دهند.

 
 

 

عباس صوفی عصر سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: سامانه ارتباط مردمی 137 به صورت شبانه روزی فعال است و شهروندان هرگونه خدمات رسانی پیرامون رفع مشکلات شهری در حوزه حمل و نقل را از طریق این مرکز پیگیری کنند.

وی اضافه کرد: این مرکز در راستای سهولت ارتباط مردم با مدیریت شهری و سرعت بخشیدن به رفع مشکلات و خدمات رسانی راهاندازی شده است.

صوفی تأکید کرد: مرکز 137 شهرداری همدان آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نیز رسیدگی به مشکلات موجود در محلهها و مناطق مختلف شهری است.

وی با بیان اینکه بیش از هزار خدمت در سامانه 137 شهرداری شناسایی شده اظهار کرد: سه هزار و 420 دستگاه تاکسی در شهر به صورت تاکسیهای خطی، گردشی، پایانه و بی سیم فعالیت میکنند.

شهردار همدان خاطرنشان کرد: مردم مشکلات و مسائل را به مرکز 137 اعلام کنند که کارشناسان به صورت نظاممند به معاونت تاکسیرانی ارجاع داده و همکاران در واحد رسیدگی به شکایات تاکسیرانی موظفند پس از رؤیت شکایت شهروند شاکی و متشاکی را احضار و در سازمان تاکسیرانی شکایت شهروند را بررسی کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان میتوانند 27 مورد را در حوزه تاکسیرانی به مرکز 137 انتقال دهند افزود: درخواست افزایش تاکسی در محله، انتقال ایستگاه و سایبان تاکسی، تخلف تاکسیران، راهاندازی خطوط جدید تاکسی، نارضایتی از پخش موسیقی غیر مجاز، تکرار تخلفات رانندگی، تردد خالی تاکسیها در ساعات اوج کاری و خروج بدون مجوز از محدوده شهر از جمله مواردی است که شهروندان میتوانند با سامانه 137 تماس بگیرند.

صوفی خاطرنشان کرد: دریافت کرایه اضافه و نداشتن برچسب نرخ نامه، انجام ندادن خدمت در مسیر مشخص شده، بی توجهی به اخطارهای بازرسی، بی توجهی به شئون اسلامی، فرسودگی بیش از حد تاکسی ها، مباحث مرتبط با سرویس مدارس، نحوه عملکرد و برخورد و نظافت از دیگر مواردی است که شهروندان میتوانند در این خصوص با سامانه 137 تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کند.

وی اظهار کرد: شهروندان همچنین میتوانند رانندگان تاکسی را که رضایتمندی عمومی را جلب کرده اند به این سامانه معرفی کنند تا مورد تقدیر قرار گیرند.

شهردار همدان اضافه کرد: شهروندان برای ارایه هرگونه مطلب در حوزه تاکسیرانی باید شماره پلاک تاکسی و کد پنج رقمی که در شیشه عقب تاکسیها نصب شده است را در اختیار کارشناسان سامانه 137 قرار دهند که به صورت مستند ثبت، ارجاع و پیگیری شود.

 
     
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٨/٠٢/٢١ تعداد بازدیـد : ١٠٣ نسخه چاپی
 
 
© 2005 - 2019  Hamedan.ir
آمار و اطلاعات کاربران
٢٣  نفر کاربران آنلاین :
۲,۱۴۳,۴۸۷ تعداد بازدید :
   
   
 
سایت های مرتبط
روزنامه هگمتانه
خبــرگزاری مهـر
خبــرگزاری ایسنا
باشگاه خبرنگاران
 
لینک های مرتبط
شهر الکترونیک همدان
مناقصات و مزایدات
پیام ها و اطلاعیه ها
مقالات و نوشته ها
 
دسترسی سریع 
آرشیـو اخبــار
اخبار شهرداری همدان
اخبار شهر همدان
اخبار ایران و جهان
آرشیـو گزارش ویــژه
آرشیـو گفتگوی ویــژه
 
کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال متعلق به شهرداری همدان بوده و هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی : سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری همدان