چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸   |   Wed December 11, 2019  
   
 
آرشیو اخبار |  عضویت در خبرنامه |  جستجو |  ارتباط با ما  
     صفحه اصلی   |   سیاست   |   اقتصاد   |   جامعه   |   دین و اندیشه   |   فرهنگ   |   سلامت   |   دانش   |   ورزش   |   گردهمایی   |   حوادث   |   گوناگون
     پربیننده ترین ها
بهره گیری همدان از تجربه شهرسازی نوین در شهر اندیشه
امتیاز معاونت برنامه‌ریزی شهرداری به شرط ساماندهی استخدام بهتر می‌شود
خدمات حمل‌ونقل عمومی شهری ارتقا یابد
تحقق 82 درصدی بودجه مدیریت شهری در نیمه نخست امسال
تأکید‌ بر تشکیل کمیته تخصصی «شهر سبز» د‌ر همد‌ان
به ظرفیت‌ سرمایه‌گذاران در توسعه شهر نیاز داریم
مصوبات شورای شهر همد‌ان د‌ر د‌سترس عموم قرار می‌گیرد‌
تخفیف 50 د‌رصد‌ی برچسب سرویس مد‌ارس ویژه تاکسیرانان شهر همد‌ان
روند ممیزی املاک عادی شهر همدان تسریع یابد
معلولان شهرد‌اری همد‌ان تجلیل شد‌ند‌
     آخرین اخبار
افزایش داوطلبان نمایندگی همدان به 438 نفر
ثبت 163 مورد آنفلوانزا در همدان
امروز آغاز نمایشگاه فرش دستباف در همدان
تحقق 82 درصدی بودجه مدیریت شهری در نیمه نخست امسال
تأکید بر همراهی و همدلی رسانه‌ها در حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری
ثبت نام 144 داوطلب نمایندگی مجلس از شهرستان همدان
افزایش 14 درصدی فوتی‌های حوادث ترافیکی
به ظرفیت‌ سرمایه‌گذاران در توسعه شهر نیاز داریم
حسابداران در کنار تخصص خود باید تعهد کاری داشته باشند
پیام تبریک رئیس شورا به مناسبت روز دانشجو
اتاق مادر و کودک در شهر همدان احداث شود
420 داوطلب کرسی مجلس یازدهم در همدان
کوی شهید مدنی میزبان چهارمین گذر کودک
پیش‌بینی کاهش شدید دما در همدان
شورای مساجد همدان تشکیل شود
تغییر مدیریت راه‌ و شهرسازی همدان
امتیاز معاونت برنامه‌ریزی شهرداری به شرط ساماندهی استخدام بهتر می‌شود
لزوم مشارکت حداکثری شهروندان در فرآیند تهیه برنامه راهبردی، عملیاتی شهر و شهرداری
غفلت از فضای مجازی در معرفی همدان
نمایش 100 نقاشی از معلولان توانمند همدانی در نگارخانه عین القضات
 
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٨/٠٣/٢۵ تعداد بازدیـد : ١٩٢ نسخه چاپی
 
 
 


گشایش رسمی مرکز 137 همدان

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل  : 
سه شنبه، 28 خردادماه جاری پس از گذشت 15 ماه تلاش شبانه‌روزی، مرکز 137 رسیدگی به درخواست‌های مردمی شهرداری همدان به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان راه‌اندازی می‌شود.

 
 

 

عباس صوفی در جمع خبرنگاران گفت: ماهیت این مرکز خدماتی به عنوان پل ارتباطی بین شهروندان و مدیران شهری که در مدت کوتاه فعالیت آزمایشی با رضایتمندی حداکثری شهروندان همراه بود، با انتقال مسائل و مشکلات به واحدهای اجرایی شهرداری موجب وحدت رویه کاری در شهر و سرعت بخشیدن در حل مشکلات شده است.

صوفی با تأکید بر اینکه مرکز 137 بهترین مرجع، مأخذ و مخزن دادههای مدیران شهری همراه با بررسی و تحلیل است، عنوان کرد: در واقع مدیران شهری از نیازهای واقعی مردم شناخت پیدا میکنند که در این بین حدود 12 هزار مشکل در 9 ماه گذشته برطرف شده است.

وی با بیان اینکه در این مرکز حدود هزار خدمت به شهروندان ارائه میشود، افزود: در اولویت قرار دادن رسیدگی به مشکلات مردمی، خدمات رسانی بیشتر و برنامهریزی برای رفع دغدغههای واقعی شهروندان از اولویتهای مدیریت شهری همدان است که راهاندازی مرکز 137، جهش مهمی برای رفع مشکلات شهری مردم محسوب میشود.

به گفته شهردار، شهرداری همدان به عنوان یکی از دستگاههای خدماتی، اجتماعی و مدنیمحور در شهر، ارتباط بسیار نزدیکی با اقشار مختلف جامعه دارد که بیتردید موفقیت در گرو ارتباط مستمر و شناخت همه جانبه مطالبات شهروندان است.

صوفی با تأکید بر اینکه تعامل، رصد و شناخت خواسته ها، مطالبات، مشکلات و مسائل شهر و شهروندان برای شهرداری ضرورتی انکارناپذیر است، گفت: بر اساس روش سنتی گذشته، شهروندان برای دریافت خدمات از شهرداری با ثبت درخواستها، زمان بسیاری را در شهرداری مناطق و سازمانها در رفتوآمد بودند؛ در حالی که این شرایط و بستر با رشد فناوری و شبکههای اجتماعی جان تازهتری گرفته است. وی ادامه داد: در حال حاضر روزانه هزار شهروند برای دریافت خدمات، مشکلات خود را با مرکز 137 مطرح میکنند و کارشناسان این حوزه با ثبت و ارجاع مشکلات به کارشناس و یا مسؤول مربوطه، مدت زمان رسیدگی به درخواستها را تسریع میبخشند.

شهردار همدان توضیح داد: کارشناس و یا مدیر حوزه موظف است ظرف مدت تعیین شده پاسخگوی شهروندان باشد و ناظران و بازرسان مرکز 137 هم با پیگیری امور شهروندان، رضایتمندی را جویا میشوند که در صورت عدم رضایتمندی، مسؤول پیگیری ویژه 137 موظف به پیگیری است.

صوفی افزود: در مجموع فرآیند کلی مرکز 137 شهرداری همدان شامل ثبت پیام، ارجاع به مجری انجام کار و پیگیری، بازخورد سنجی، پیگیری ویژه و مختومه شدن پیام است.

وی با بیان اینکه در این مرکز حدود 500 تن از نیروهای شهرداری همدان، برنامههای خود را به صورت سیستمی، آموزش دیده و تحویل گرفته اند که با حذف سیستم سنتی گذشته، به صورت برخط و رایگان مباحث شهری برطرف خواهد شد، بیان کرد: در حقیقت این مرکز جایگزین مراجعه حضوری شهروندان به واحدهای اجرایی شهری شده و شهروندان بدون مراجعه به شهرداری برای طی کردن بروکراسی اداری و در کوتاهترین زمان ممکن به خواستههای شهری خود خواهند رسید.

شهردار همدان در ادامه مسیرهای 9 گانه ثبت اعلام درخواستها، پیشنهادات و شکایتهای شهروندان توسط مرکز 137 را ملاقات عمومی، ارتباط مستقیم با مدیران شهری و اعضای شورای شهر در این مرکز، صندوق پستی، ایمیل، سامانه پیامکی 10005137 و 1000137137137، درگاه اینترنتی و نرمافزارهای تلفن همراه این مرکز برشمرد و گفت: این سامانه مدیریت شهری با رعایت اصول شهروندی، مشارکت مردمی و پاسخگویی مسؤولانه، به صورت شبانه روزی و در 3 شیفت کاری نسبت به برقراری ارتباطی آسان و یکسان به منظور جلب رضایتمندی شهروندان تلاش خواهد کرد.

صوفی در پایان اعلام کرد: مرکز 137 شهرداری همدان آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نیز رسیدگی به مشکلات موجود در محلهها و مناطق مختلف شهری با محوریت خدمات شهری، فنی و عمرانی، حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری، اماکن عمومی، زیباسازی و چشمانداز شهری و امور اجتماعی و نظارت همگانی بر رفتار و عملکرد کارکنان شهرداری و... است. گفتنی است این مراسم روز سه شنبه 28 خردادماه جاری ساعت 9 تا 11 در تالار فجر با حضور مسؤولان و همیاران 137 و عموم شهروندان همدانی برگزار میشود.

 
     
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٨/٠٣/٢۵ تعداد بازدیـد : ١٩٢ نسخه چاپی
 
 
© 2005 - 2019  Hamedan.ir
آمار و اطلاعات کاربران
١٢١  نفر کاربران آنلاین :
۲,۳۳۲,۴۴۸ تعداد بازدید :
   
   
 
سایت های مرتبط
روزنامه هگمتانه
خبــرگزاری مهـر
خبــرگزاری ایسنا
باشگاه خبرنگاران
 
لینک های مرتبط
شهر الکترونیک همدان
مناقصات و مزایدات
پیام ها و اطلاعیه ها
مقالات و نوشته ها
 
دسترسی سریع 
آرشیـو اخبــار
اخبار شهرداری همدان
اخبار شهر همدان
اخبار ایران و جهان
آرشیـو گزارش ویــژه
آرشیـو گفتگوی ویــژه
 
کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال متعلق به شهرداری همدان بوده و هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی : سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری همدان