چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸   |   Wed December 11, 2019  
   
 
آرشیو اخبار |  عضویت در خبرنامه |  جستجو |  ارتباط با ما  
     صفحه اصلی   |   سیاست   |   اقتصاد   |   جامعه   |   دین و اندیشه   |   فرهنگ   |   سلامت   |   دانش   |   ورزش   |   گردهمایی   |   حوادث   |   گوناگون
     پربیننده ترین ها
بهره گیری همدان از تجربه شهرسازی نوین در شهر اندیشه
امتیاز معاونت برنامه‌ریزی شهرداری به شرط ساماندهی استخدام بهتر می‌شود
خدمات حمل‌ونقل عمومی شهری ارتقا یابد
تحقق 82 درصدی بودجه مدیریت شهری در نیمه نخست امسال
تأکید‌ بر تشکیل کمیته تخصصی «شهر سبز» د‌ر همد‌ان
به ظرفیت‌ سرمایه‌گذاران در توسعه شهر نیاز داریم
مصوبات شورای شهر همد‌ان د‌ر د‌سترس عموم قرار می‌گیرد‌
تخفیف 50 د‌رصد‌ی برچسب سرویس مد‌ارس ویژه تاکسیرانان شهر همد‌ان
روند ممیزی املاک عادی شهر همدان تسریع یابد
معلولان شهرد‌اری همد‌ان تجلیل شد‌ند‌
     آخرین اخبار
افزایش داوطلبان نمایندگی همدان به 438 نفر
ثبت 163 مورد آنفلوانزا در همدان
امروز آغاز نمایشگاه فرش دستباف در همدان
تحقق 82 درصدی بودجه مدیریت شهری در نیمه نخست امسال
تأکید بر همراهی و همدلی رسانه‌ها در حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری
ثبت نام 144 داوطلب نمایندگی مجلس از شهرستان همدان
افزایش 14 درصدی فوتی‌های حوادث ترافیکی
به ظرفیت‌ سرمایه‌گذاران در توسعه شهر نیاز داریم
حسابداران در کنار تخصص خود باید تعهد کاری داشته باشند
پیام تبریک رئیس شورا به مناسبت روز دانشجو
اتاق مادر و کودک در شهر همدان احداث شود
420 داوطلب کرسی مجلس یازدهم در همدان
کوی شهید مدنی میزبان چهارمین گذر کودک
پیش‌بینی کاهش شدید دما در همدان
شورای مساجد همدان تشکیل شود
تغییر مدیریت راه‌ و شهرسازی همدان
امتیاز معاونت برنامه‌ریزی شهرداری به شرط ساماندهی استخدام بهتر می‌شود
لزوم مشارکت حداکثری شهروندان در فرآیند تهیه برنامه راهبردی، عملیاتی شهر و شهرداری
غفلت از فضای مجازی در معرفی همدان
نمایش 100 نقاشی از معلولان توانمند همدانی در نگارخانه عین القضات
 
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٨/٠۵/١۶ تعداد بازدیـد : ١۴٣ نسخه چاپی
 
 
 


رضایتمندی 94 درصدی شهروندان از رسیدگی به شکایات اعلام شده به سامانه 137

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل  : 
سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از رضایتمندی بیش از 94 درصدی شهروندان از رسیدگی به شکایات اعلام شده به سامانه 137خبر داد.

 
 

به نقل از روابط عمومی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان، حسین مردانی ضمن اعلام گزارش یک ماهه سامانه ارتباط مردمی 137 تصریح کرد: طی این مدت بیش از 393 مورد گزارش تخلفات شهری از شهروندان همدانی دریافت شده است که حدود 94،40 درصد از گزارشات رسیده به تعداد 371 مورد بررسی و در کوتاهترین زمان ممکن به واحد مربوطه ارجاع شده و اقدامات لازم برای رفع تخلف صورت گرفته است.

وی به تشریح گزارشات مردمی پرتکرار اشاره کرد و توضیح داد: 66،93 مورد از کل پیامهای دریافتی مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز مسکونی و تجاری شامل طبقه فوقانی، مازاد بر پروانه ساخت، نصب در و پله و دیوارکشی بوده است ضمن اینکه ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز مجاز در مواقع غیر از ساعت کاری 4،46 درصد، سد معبر اجناس مغازه داران 11،81 درصد و نیز سد معبر چرخی، دست فروشان و فروشندگان دوره گرد 8،4 درصد پیامهای رسیده را شامل شده است.

مردانی در ادامه به روند ارجاع گزارشات سامانه ارتباط مردمی به واحدهای اجرایی مستقر در مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان اشاره و ابراز کرد: از 393 پیام رسیده 297 پیام به واحد کنترل ساختمان، 84 پیام به واحد رفع سدمعبر و 12 پیام به واحد گشت باغات ارجاع و رسیدگی شده است.

حسین مردانی ضمن تشکر از همکاری عموم شهروندان در برقراری نظم و انضباط شهری خواستار شد شهروندان هرگونه تخلفات شهری را در هر ساعت از شبانه روز با شماره گیری تلفن 137 به این سامانه اطلاع رسانی کنند.

 
     
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٨/٠۵/١۶ تعداد بازدیـد : ١۴٣ نسخه چاپی
 
 
© 2005 - 2019  Hamedan.ir
آمار و اطلاعات کاربران
٩٧  نفر کاربران آنلاین :
۲,۳۳۲,۴۶۹ تعداد بازدید :
   
   
 
سایت های مرتبط
روزنامه هگمتانه
خبــرگزاری مهـر
خبــرگزاری ایسنا
باشگاه خبرنگاران
 
لینک های مرتبط
شهر الکترونیک همدان
مناقصات و مزایدات
پیام ها و اطلاعیه ها
مقالات و نوشته ها
 
دسترسی سریع 
آرشیـو اخبــار
اخبار شهرداری همدان
اخبار شهر همدان
اخبار ایران و جهان
آرشیـو گزارش ویــژه
آرشیـو گفتگوی ویــژه
 
کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال متعلق به شهرداری همدان بوده و هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی : سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری همدان