چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸   |   Wed November 13, 2019  
   
 
آرشیو اخبار |  عضویت در خبرنامه |  جستجو |  ارتباط با ما  
     صفحه اصلی   |   سیاست   |   اقتصاد   |   جامعه   |   دین و اندیشه   |   فرهنگ   |   سلامت   |   دانش   |   ورزش   |   گردهمایی   |   حوادث   |   گوناگون
     پربیننده ترین ها
لزوم ارائه برنامه زمان‌بندی برای اجرای پروژه میدان میوه و تره‌بار جدید
کمیته ویژه سرمایه‌گذاری در شورا تشکیل می‌شود
بازگشت مجدد ابراهیم مولوی به پارلمان شهری همدان
ضرورت تعیین تکلیف املاک پارک 48 هکتاری
اصلاح هندسی بلوار آیت‌الله نجفی
تأکید بر توجه دولت و مجلس به شهرداری‌ها برای رضایتمندی مردم
آمادگی کامل شهرداری همدان برای فصل سرما و عملیات برف‌روبی
ساماندهی مصلی همدان شایسته تقدیر است
ضرورت تقویت فرهنگ کتاب‌خوانی و ارتقای جایگاه کتاب در بین شهروندان
زمان ثبت نام همدانی‌ها در سامانه ملی مسکن
     آخرین اخبار
حقوق شهروندی در قراردادهای شهرداری رعایت شود
پیگیری‌ها برای توسعه حوزه ثبتی همدان
بدرقه جشنواره تئاتر کودک
ساماندهی مصلی همدان شایسته تقدیر است
سیل برگردان‌ها دغدغه اصلی شهرداری
گام‌های کمیسیون حقوقی شورا در راستای عدالت اجتماعی
استقرار کتابخانه سیار شهری «راه مهربان»
جمعه، فینال فوتبال محلات همدان در ورزشگاه شهدای قدس
شهرداری همدان از شکست گریخت
ضرورت آموزش‌های شهروندی برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان
اصلاح هندسی بلوار آیت‌الله نجفی
پرواز همدان - کیش به دنبال چارترکننده بومی
4 اثر از همدان ثبت ملی شد
ضرورت تعیین تکلیف املاک پارک 48 هکتاری
وعده تحقق بودجه 100 میلیارد تومانی انتقال آب
قطار همدان - تهران چارتر شود
زمان ثبت نام همدانی‌ها در سامانه ملی مسکن
بازگشت مجدد ابراهیم مولوی به پارلمان شهری همدان
ضرورت تقویت فرهنگ کتاب‌خوانی و ارتقای جایگاه کتاب در بین شهروندان
آمادگی کامل شهرداری همدان برای فصل سرما و عملیات برف‌روبی
 
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٨/٠۶/٢٠ تعداد بازدیـد : ١٢٩ نسخه چاپی
 
 
 


مرکز 137گامی برای ایجاد میز خدمت الکترونیکی

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل  : 
فرماندار همدان با تأکید بر اینکه امروز با تمام محدودیت‌های موجود مردم رضایتمندی قابل توجهی از شهرداری و شهردار همدان دارند به خصوص از خدماتی که این دوره در مناطق محروم و کمتر برخوردار به شهروندان شده است،‌گفت: مرکز 137گامی برای ایجاد میز خدمت الکترونیکی است.

 
 

به نقل از روابط عمومی سامانه مدیریت شهری 137، حسین افشاری فرماندار همدان، وحید علیضمیر معاون خدمات شهری شهردار و بابایی مدیر روابط عمومی فرمانداری از سامانه جامع مدیریت شهری 137 بازدید کردند.

فرماندار همدان در این بازدید که به منظور آشنایی با نحوه ثبت، ارجاع و پیگیری درخواستهای شهروندان از شهرداری انجام شد گفت: امروز لازم است میز خدمت غیر حضوری راهاندازی شود تا پس از آن مرحله نخست میز خدمت الکترونیکی یعنی شناسایی خدمات، استاندارد سازی و کدگذاری آنها نیز شناسایی شود که این امر با راهاندازی مرکز 137 محقق شده است.

حسین افشاری با بیان اینکه بیش از هزار خدمت در این مرکز به شهروندان ارائه میشود تصریح کرد: این خدمات در قالب 40 گروه موضوع تقسیم بندی شده است.

*راهاندازی مرکز 137 افزایش اعتماد مردم را به دنبال داشته است

وی گفت: بعضی از دستگاهها از جمله شهرداری تهران از قبل کارهای گستردهای در این زمینه انجام داده بودند و شهرداری همدان قبل از بخشنامه رئیس جمهور اقدام به برنامهریزی اجرای سامانه 137 کرده بود و امروز اثبات شد عملکرد این سامانه از میز خدمت حضوری مؤثرتر بوده است و خوشبختانه افزایش اعتماد مردم را به دنبال داشته است.

افشاری تصریح کرد: این سامانه با برنامههایی که دارد بسیاری از ضعفهای سازمانهای دیگر را ندارد و بیشتر متکی بر انگیزه مدیران و کاربران و کارگزاران است که اگر تضعیف شود کل سامانهها و زیر ساختهای آن ناقص میماند بر این اساس مدیر این مرکز و کارکنان آن باید افرادی با انگیزه باشند.

فرماندار همدان گفت: به دلیل آنکه شهرداری و سامانه 137 با طیف وسیعی از مردم و خواستههای مختلف آنها مواجه است و نظام اجرایی کشور توان پاسخگویی به تمام این درخواستها را ندارد این مرکز میتواند در انتقال نیازهای مردم به مسؤولان بسیار مؤثر باشد.

افشاری گفت: شهرداری میبایست پاسخگوی 700 هزار نفر باشد و هر کسی درخواستهای متعددی دارد که طبیعی است اما توان شهرداری هم تا حدی است از اینرو باید درخواستها اولویت بندی شود تا در کمترین زمان پاسخگوی نیاز شهروندان باشند.

وی اضافه کرد: اصل براین است که مردم بتوانند خواسته هایشان را در جایی عنوان کنند و اطمینان داشته باشند که نیاز آنها پاسخ داده خواهد شد و این امر میتواند بسیاری از تنشها را کاهش دهد.

وی تأکید کرد: کارکنان این مرکز باید افرادی با ظرفیت بالا باشند و در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی مردم باشند و اطلاعات درست به شهروند ارائه دهند.

*سامانه 137در زمان بحران و سیل توانست در مدیریت بحران نقش مهمی داشته باشد

فرماندار همدان گفت: سامانه 137در زمان بحران و سیل توانست به کمک شهروندان بیاید و در مدیریت بحران نقش مهمی داشته باشد که این امر قابل تقدیر است.

فرماندار گفت: امیدواریم بتوانیم با هم افزایی با شهردار همدان، معاون خدمات شهری شهردار و مدیر مرکز 137 و دستگاههای خدمترسان مرتبط در جهت ارتقای کیفیت برنامهها و خدمات رسانی این مجموعه کمک شایانی داشته باشیم.

افشاری با تقدیر از زحمات و خدمات کارکنان با انگیزه سامانه 137 گفت: امروز با تمام محدودیتهای موجود مردم رضایتمندی قابل توجهی از شهرداری و شهردار دارند به خصوص از خدماتی که این دوره در مناطق محروم و کمتر برخوردار به شهروندان شده است.

*علیضمیر: حل بیش از 16هزار و 500 مشکل در شهر به وسیله سامانه 137

وحید علیضمیر معاون خدمات شهری شهردار همدان نیز با قدردانی از توجه فرماندار و بازدید وی گفت: خانواده بزرگ شهرداری و بخشهای مختلف با توجه به تنوع و گستردگی خدماتی که باید به مردم ارائه کنند ممکن است در جاهایی ضعف باشد اما تمام تلاش ما این است که با بهترین کیفیت و سرعت بالا این خدمات را به مردم ارائه دهیم که در این میان مرکز شبانه روزی 137 توانسته به خوبی مشکلات و نیازهای برحق شهروندان را به 600 نفر از مدیران و کارشناسان شهرداری اطلاع رسانی کند و رضایتمندی 79 درصدی از خدمات شهرداری و حل بیش از 16هزار و 500 مشکل در شهر از محسنات این مرکز است.

 
     
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٨/٠۶/٢٠ تعداد بازدیـد : ١٢٩ نسخه چاپی
 
 
© 2005 - 2019  Hamedan.ir
آمار و اطلاعات کاربران
٣٠  نفر کاربران آنلاین :
۲,۲۹۱,۳۰۹ تعداد بازدید :
   
   
 
سایت های مرتبط
روزنامه هگمتانه
خبــرگزاری مهـر
خبــرگزاری ایسنا
باشگاه خبرنگاران
 
لینک های مرتبط
شهر الکترونیک همدان
مناقصات و مزایدات
پیام ها و اطلاعیه ها
مقالات و نوشته ها
 
دسترسی سریع 
آرشیـو اخبــار
اخبار شهرداری همدان
اخبار شهر همدان
اخبار ایران و جهان
آرشیـو گزارش ویــژه
آرشیـو گفتگوی ویــژه
 
کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال متعلق به شهرداری همدان بوده و هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی : سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری همدان