سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸   |   Tue October 22, 2019  
   
 
آرشیو اخبار |  عضویت در خبرنامه |  جستجو |  ارتباط با ما  
     صفحه اصلی   |   سیاست   |   اقتصاد   |   جامعه   |   دین و اندیشه   |   فرهنگ   |   سلامت   |   دانش   |   ورزش   |   گردهمایی   |   حوادث   |   گوناگون
     پربیننده ترین ها
آغاز آسفالت‌ریزی کندرو بلوار سردار شهید همدانی
تأکید بر تقویت حوزه فناوری در راستای تحقق شهر الکترونیک
تأکید بر توجه ویژه مدیریت شهری به گردشگری سلامت
شرکت 1000 نوآموز مهد کودک در همایش آموزش ترافیک
با تصویب طرح مجموعه شهری همدان کلان شهر شد
آمادگی برای برگشت زائران
پذیرایی شهرداری منطقه یک از زائران اربعین با 3 هزار غذای روزانه
حرکت نخستین قطار اربعین همدان
سال آینده ساختار دفترچه خدمات شهری باید اصلاح شود
تعیین تکلیف مجتمع‌های انبار بنیاد مسکن در کوی رضوان
     آخرین اخبار
همکاری مشترک علوم‌پزشکی و مدیریت‌شهری برای جذب گردشگر سلامت
همت مدیریت شهری برای رسیدن به نظم شهری و حقوق شهروندان
به دنبال توسعه ورزش در تمامی محلات شهر هستیم
ضرورت استفاده از توانمندی نخبگان
تعیین تکلیف مجتمع‌های انبار بنیاد مسکن در کوی رضوان
اعلام زنگ خطر شورا برای مصرف مخدر سالویا در مدارس و دانشگاه
کاهش 184 درصدی صادرات همدان
سال آینده ساختار دفترچه خدمات شهری باید اصلاح شود
رونمایی از جت آموزشی تمام‌ ایرانی یاسین در پایگاه شکاری شهید نوژه
فعالیت پتروشیمی هگمتانه بعد از تعطیلی 12 ساله
تأکید بر تقویت حوزه فناوری در راستای تحقق شهر الکترونیک
تأکید بر توجه ویژه مدیریت شهری به گردشگری سلامت
آغاز آسفالت‌ریزی کندرو بلوار سردار شهید همدانی
شرکت 1000 نوآموز مهد کودک در همایش آموزش ترافیک
آمادگی برای برگشت زائران
با تصویب طرح مجموعه شهری همدان کلان شهر شد
پذیرایی شهرداری منطقه یک از زائران اربعین با 3 هزار غذای روزانه
حرکت نخستین قطار اربعین همدان
صادرات 12 هزار تن سیر همدان به دیگر کشورها
مصوبات شورا در چارچوب حوزه اختیارات، لازم‌الاجراست
 
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٨/٠٧/١٣ تعداد بازدیـد : ٩۵ نسخه چاپی
 
 
 

شهردار همدان خبر داد:
رضایتمندی 80 درصدی شهروندان همدانی از عملکرد شهرداری

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل  : 
شهردار همدان از رضایتمندی 80 درصدی شهروندان همدانی از عملکرد شهرداری خبر داد.

 
 

عباس صوفی گفت: نتایج تماسهای شهروندان همدانی با سامانه مدیریت شهری137 نشان داد که 80 درصد مردم این شهر از عملکرد شهرداری راضی و نسبت به بهبود شرایط امیدوار هستند.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت عملکرد شهرداریها و همچنین تأثیر میزان رضایت شهروندان در افزایش اعتماد و مشارکت عمومی، همگرایی جامعه و کارایی بهینه حوزه مدیریت شهری، در عملکرد شهرداری در سامانه مدیریت شهری 137، میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری همدان و عوامل مؤثر بر آن مورد بررسی و شناسایی قرار گرفته است.

شهردار همدان گفت: در طی مدتی که سامانه جامع مدیریت شهری 137 شهرداری همدان آغاز به فعالیت کرده 129 هزار تماس با این مجموعه گرفته شده است.

صوفی با بیان اینکه از این تعداد تماس تعداد 21هزار و 894 پیام ثبت و به کارتابل 600 نفر از کارکنان مختلف شهرداری ارجاع شده، گفت: تاکنون تعداد 17هزار و 500 درخواست شهروندان پیگیری شده که رضایتمندی 80 درصدی شهروندان را باعث شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار شهرداری همدان در راستای خدمترسانی به مردم و بررسی میزان عملکرد و رضایتمندی از مدیران و کارشناسان، عملکرد این نهاد را در مطبوعات استانی به صورت فصلی منتشر کرده و خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تیر، مرداد و شهریورماه حدود 5هزار و 850 پیام در این مرکز ثبت شده ادامه داد: رضایتمندی 73 درصدی در تابستان کسب شده و تعدادی از پیامها نیز از طرف کارکنان شهرداری زمانبر اعلام شده که پس از بررسی و آماده شدن شرایط و ملزومات باقی مانده درخواستها هم در نوبت انجام قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در مجموع در طی این 3 ماه 73 درصد رضایتمندی شهروندان کسب شده است.

شهردار همدان گفت: تماسهای پرتکرار در این

مدت با سامانه 137 شامل ساخت و سازهای غیر مجاز 15.98 در صد، لکه گیری معابر 35.12 درصد، روکش آسفالت 4.36 درصد، پاک سازی معابر 3.39 درصد، جمع آوری نخاله 3.39 درصد، رفع سد معبر 2.36 درصد، درخواست نصب مخزن و زباله 2.22، رفع سد معبر مصالح ساختمانی 2.15 درصد بوده است.

وی در این باره ادامه داد: تماسها در مورد سد معبر اجناس 2.13 درصد و نوار حفاری عرضی 2.01 درصد و گندزدایی و شستشوی مخزن زباله 1.75 درصد، رفع نشست زمین 1.72و خاموشی پایه چراغ داخل پارک 1.65 درصد و همچنین درخواست نصب سرعتکاه 1.44 و رفع سد معبر اصناف 1.35 درصد بوده است.

صوفی در پایان از شهروندان خواست مسایل و درخواستهای خود در زمینه مدیریت شهری را با مرکز شبانه روزی 137 شهرداری در میان گذاشته و از خدمات شهرداری در حوزه خدمات شهری، معماری و شهرسازی، فنی و عمرانی، فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و نظارت عمومی بر کارکنان و همچنین حمل و نقل عمومی و مسائل مرتبط با ترافیک بدون مراجعه حضوری به شهرداری و سازمانهای زیرمجموعه بهره ببرند.

 
     
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٨/٠٧/١٣ تعداد بازدیـد : ٩۵ نسخه چاپی
 
 
© 2005 - 2019  Hamedan.ir
آمار و اطلاعات کاربران
۴٣  نفر کاربران آنلاین :
۲,۲۶۴,۹۸۴ تعداد بازدید :
   
   
 
سایت های مرتبط
روزنامه هگمتانه
خبــرگزاری مهـر
خبــرگزاری ایسنا
باشگاه خبرنگاران
 
لینک های مرتبط
شهر الکترونیک همدان
مناقصات و مزایدات
پیام ها و اطلاعیه ها
مقالات و نوشته ها
 
دسترسی سریع 
آرشیـو اخبــار
اخبار شهرداری همدان
اخبار شهر همدان
اخبار ایران و جهان
آرشیـو گزارش ویــژه
آرشیـو گفتگوی ویــژه
 
کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال متعلق به شهرداری همدان بوده و هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی : سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری همدان