چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹   |   Wed June 3, 2020  
   
 
آرشیو اخبار |  عضویت در خبرنامه |  جستجو |  ارتباط با ما  
     صفحه اصلی   |   سیاست   |   اقتصاد   |   جامعه   |   دین و اندیشه   |   فرهنگ   |   سلامت   |   دانش   |   ورزش   |   گردهمایی   |   حوادث   |   گوناگون
     پربیننده ترین ها
پیشگامی پیاده راه سازی همدان در ایران
رسیدگی به مشکلات شهروندان منطقه چهار با حضور شهردار همدان
20 هزار تُن، آسفالت معابر شهر
تقویت شهر دوستدار کودک با طراحی مجموعه‌های بازی
برای کسب بهترین جایگاه تا پایان فصل خواهیم جنگید
حميد بادامي‌نجات نايب رئيس شوراي عالي استان‌ها شد
در جلسه آینده صحن شورای شهر همدان مشکلات و گرانی مسکن بررسی می شود
کاهش تولید شیرابه زباله نیازمند همت بانوی خانه
با حضور شهردار همدان نشست ویدئو کنفرانسی مجمع شهرداران کلانشهرها
باغات و منابع طبیعی حفظ شود
     آخرین اخبار
کنترل قیمت مسکن فقط در دست دولت
مجموعه عین القضات همدانی به ماهیت اصلی خود باز می‌گردد
طلاي جشنواره ادبي اوراسيا به نويسنده همداني رسيد
در جلسه آینده صحن شورای شهر همدان مشکلات و گرانی مسکن بررسی می شود
با حضور شهردار همدان نشست ویدئو کنفرانسی مجمع شهرداران کلانشهرها
باغات و منابع طبیعی حفظ شود
تقویت شهر دوستدار کودک با طراحی مجموعه‌های بازی
برای کسب بهترین جایگاه تا پایان فصل خواهیم جنگید
حفاظت از طبیعت الوند وظیفه همگانی
20 هزار تُن، آسفالت معابر شهر
رسیدگی به مشکلات شهروندان منطقه چهار با حضور شهردار همدان
حميد بادامي‌نجات نايب رئيس شوراي عالي استان‌ها شد
پیشگامی پیاده راه سازی همدان در ایران
تجليل از خانواده شهيد حاج ميرزا سلگي
منطقه دو شهر؛ کارگاه بزرگ عمرانی
برنامه عملیاتی شهر و شهرداری وارد مرحله اجرایی شده است
اداره پیشگیری؛ واحد نمونه فناوری مدیریت شهری
آماده‌سازی شش نقطه عرضه کالا در شهر
ممنوعیت برپایی چادر در مراکز تفریحی
از ورود مسافر به همدان جلوگیری شود
 
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٨/٠٧/١٣ تعداد بازدیـد : ٢۶٧ نسخه چاپی
 
 
 

شهردار همدان خبر داد:
رضایتمندی 80 درصدی شهروندان همدانی از عملکرد شهرداری

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل  : 
شهردار همدان از رضایتمندی 80 درصدی شهروندان همدانی از عملکرد شهرداری خبر داد.

 
 

عباس صوفی گفت: نتایج تماسهای شهروندان همدانی با سامانه مدیریت شهری137 نشان داد که 80 درصد مردم این شهر از عملکرد شهرداری راضی و نسبت به بهبود شرایط امیدوار هستند.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت عملکرد شهرداریها و همچنین تأثیر میزان رضایت شهروندان در افزایش اعتماد و مشارکت عمومی، همگرایی جامعه و کارایی بهینه حوزه مدیریت شهری، در عملکرد شهرداری در سامانه مدیریت شهری 137، میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری همدان و عوامل مؤثر بر آن مورد بررسی و شناسایی قرار گرفته است.

شهردار همدان گفت: در طی مدتی که سامانه جامع مدیریت شهری 137 شهرداری همدان آغاز به فعالیت کرده 129 هزار تماس با این مجموعه گرفته شده است.

صوفی با بیان اینکه از این تعداد تماس تعداد 21هزار و 894 پیام ثبت و به کارتابل 600 نفر از کارکنان مختلف شهرداری ارجاع شده، گفت: تاکنون تعداد 17هزار و 500 درخواست شهروندان پیگیری شده که رضایتمندی 80 درصدی شهروندان را باعث شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار شهرداری همدان در راستای خدمترسانی به مردم و بررسی میزان عملکرد و رضایتمندی از مدیران و کارشناسان، عملکرد این نهاد را در مطبوعات استانی به صورت فصلی منتشر کرده و خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تیر، مرداد و شهریورماه حدود 5هزار و 850 پیام در این مرکز ثبت شده ادامه داد: رضایتمندی 73 درصدی در تابستان کسب شده و تعدادی از پیامها نیز از طرف کارکنان شهرداری زمانبر اعلام شده که پس از بررسی و آماده شدن شرایط و ملزومات باقی مانده درخواستها هم در نوبت انجام قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در مجموع در طی این 3 ماه 73 درصد رضایتمندی شهروندان کسب شده است.

شهردار همدان گفت: تماسهای پرتکرار در این

مدت با سامانه 137 شامل ساخت و سازهای غیر مجاز 15.98 در صد، لکه گیری معابر 35.12 درصد، روکش آسفالت 4.36 درصد، پاک سازی معابر 3.39 درصد، جمع آوری نخاله 3.39 درصد، رفع سد معبر 2.36 درصد، درخواست نصب مخزن و زباله 2.22، رفع سد معبر مصالح ساختمانی 2.15 درصد بوده است.

وی در این باره ادامه داد: تماسها در مورد سد معبر اجناس 2.13 درصد و نوار حفاری عرضی 2.01 درصد و گندزدایی و شستشوی مخزن زباله 1.75 درصد، رفع نشست زمین 1.72و خاموشی پایه چراغ داخل پارک 1.65 درصد و همچنین درخواست نصب سرعتکاه 1.44 و رفع سد معبر اصناف 1.35 درصد بوده است.

صوفی در پایان از شهروندان خواست مسایل و درخواستهای خود در زمینه مدیریت شهری را با مرکز شبانه روزی 137 شهرداری در میان گذاشته و از خدمات شهرداری در حوزه خدمات شهری، معماری و شهرسازی، فنی و عمرانی، فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و نظارت عمومی بر کارکنان و همچنین حمل و نقل عمومی و مسائل مرتبط با ترافیک بدون مراجعه حضوری به شهرداری و سازمانهای زیرمجموعه بهره ببرند.

 
     
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٨/٠٧/١٣ تعداد بازدیـد : ٢۶٧ نسخه چاپی
 
 
© 2005 - 2020  Hamedan.ir
آمار و اطلاعات کاربران
٣٠  نفر کاربران آنلاین :
۲,۵۵۸,۰۲۱ تعداد بازدید :
   
   
 
سایت های مرتبط
روزنامه هگمتانه
خبــرگزاری مهـر
خبــرگزاری ایسنا
باشگاه خبرنگاران
 
لینک های مرتبط
شهر الکترونیک همدان
مناقصات و مزایدات
پیام ها و اطلاعیه ها
مقالات و نوشته ها
 
دسترسی سریع 
آرشیـو اخبــار
اخبار شهرداری همدان
اخبار شهر همدان
اخبار ایران و جهان
آرشیـو گزارش ویــژه
آرشیـو گفتگوی ویــژه
 
کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال متعلق به شهرداری همدان بوده و هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی : سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری همدان