چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹   |   Wed July 15, 2020  
   
 
آرشیو اخبار |  عضویت در خبرنامه |  جستجو |  ارتباط با ما  
     صفحه اصلی   |   سیاست   |   اقتصاد   |   جامعه   |   دین و اندیشه   |   فرهنگ   |   سلامت   |   دانش   |   ورزش   |   گردهمایی   |   حوادث   |   گوناگون
     پربیننده ترین ها
اجرای مخازن زیرزمینی مکانیزه زباله
تصویب الحاق سه روستا به شهر همدان مغایر با قانون شوراها صورت گرفته است
دقیق‌تر شدن آزمایش فنی خودروها
به خانه برگردیم
آغاز فعالیت شوراهای اجتماعی محلات از ابتدای مهر ماه
ارتقا تاب آوری با مدیران آگاه
نظارت بر تاکسی‌ها با اوج کرونا
ایجاد منطقه 5 شهرداری با رویکرد تخصصی به بافت تاریخی
همدان در ابتدای ریل کلانشهر شدن
پیامدهای نصب سرعتکاه در کاهش مخاطرات ترافیکی
     آخرین اخبار
کاهش ارزش تعرفه عوارض سال 99 شهرداری
مطالعه قطار شهری همدان در مرحله پایانی
وصول مطالبه 450 میلیارد ریالی شهرداری از دستگاه‌های دولتی
اجرای غربالگری کرونا برای کارکنان شهرداری
صیانت از املاک عمومی خط قرمز مدیریت شهری
بازگشت برخی محدودیت‌ها
اجرای مخازن زیرزمینی مکانیزه زباله
تصویب الحاق سه روستا به شهر همدان مغایر با قانون شوراها صورت گرفته است
ارتقا تاب آوری با مدیران آگاه
ایجاد منطقه 5 شهرداری با رویکرد تخصصی به بافت تاریخی
ساختمان‌های پزشکان همدان غیراستاندارد
به خانه برگردیم
دقیق‌تر شدن آزمایش فنی خودروها
نظارت بر تاکسی‌ها با اوج کرونا
کمبود انسولین
تست رایگان کرونا برای افراد با علامت
آغاز فعالیت شوراهای اجتماعی محلات از ابتدای مهر ماه
ماسک بر صورت بوعلی‌سینا نماد مبارزه با کرونا
ارباب‌رجوع بدون ماسک خدمات دریافت نمی‌کند
الحاق سه روستا به شهر به قوت خود باقی است
 
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٨/٠٩/٠٧ تعداد بازدیـد : ٢٣٠ نسخه چاپی
 
 
 


همدان نیازمند نشان‌سازی در سطح ملی است

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل  : 
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان تأکید کرد: همدان به نشان‌سازی ملی به‌ویژه در حوزه گردشگری نیاز دارد.

 
 

حسین قراباغی در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایهگذاری و گردشگری شورا، افزود: همدان در حوزه نشانسازی اقدامات شاخصی انجام نداده و نیازمند توجه به این مهم برای معرفی این کهن شهر تاریخی است.

قراباغی با بیان اینکه نشانسازی لازمه رونق گردشگری است، تأکید کرد: لازم است نشان واحدی برای همدان تعریف شود.

وی در ادامه از تهیه و تدوین شیوه نامه برگزاری هفتههای فرهنگی و گردشگری خبر داد و یادآور شد: شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان در زمینه همکاری با شهرهای گردشگری قدمهای مهمی برداشته است که از جمله آنها میتوان به خواهرخواندگی شهرهای داخلی اشاره کرد.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایهگذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به انعقاد تفاهم نامههای خواهرخواندگی بین شهرهای گردشگری، افزود: در راستای تعاملات از جمله تبلیغات گردشگری باید دو سویه عمل کرد و از تمام ظرفیتها برای معرفی شهر بهره برد.

قراباغی همچنین از تدوین پیش نویس خواهرخواندگی همدان با اصفهان خبر داد و اظهار کرد: انتظار میرود با انعقاد این تفاهم نامه بتوانیم ضمن استفاده از ظرفیتهای تبلیغاتی هر دو شهر در امر گردشگری موفقتر عمل کنیم.

وی همچنین به رویدادهایی که در سالهای اخیر در همدان برگزار شده اشاره کرد و گفت: چنانچه همدان در حوزه نشانسازی اقداماتی انجام داده بود با استفاده از نشان همدان میتوانستیم برای رونق بیشتر گردشگری بهره بهتری ببریم.

*بادامی نجات: ضرورت استفاده از ظرفیت شهرهای مختلف در معرفی همدان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه با اشاره به تدوین برنامه برگزاری هفته فرهنگی همدان، گفت: برنامههای خوبی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تدوین شده که این برنامهها باید به درستی اجرا شود.

حمید بادامی نجات با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با تهران در حوزه گردشگری و برپایی نمایشگاه در برج میلاد جهت معرفی همدان، افزود: در این زمینه نباید، تنها به برگزاری یک نمایشگاه در برج میلاد بسنده کرد؛ چرا که نیاز است برنامهریزی مناسبی برای جامعه هدف تدوین شود.

بادامی نجات با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت گردشگری شهرهای دیگر کشور برای معرفی همدان، اضافه کرد: بسیاری از اقدامات صورت گرفته، در جهت افزایش جذب گردشگر و سرمایهگذار، نیازمند هزینه نیست؛ چراکه با استفاده از ظرفیتهای ایجاد شده در کشور از جمله کیفیت برگزاری اجلاس و همایشها در شهرهای مختلف میتوان برای معرفی بیشتر همدان و رونق گردشگری بهره برد.

مدیر گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان هم از ایجاد دبیرخانه خواهرخواندگی در شهرداری خبر داد و به ارائه گزارشی در این زمینه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، شیری اضافه کرد: در حال حاضر شیوه نامه هفته فرهنگی و گردشگری نیز تهیه شده است که از آن برای تعامل با تهران جهت تبلیغات در برج میلاد استفاده میشود.

 
     
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٨/٠٩/٠٧ تعداد بازدیـد : ٢٣٠ نسخه چاپی
 
 
© 2005 - 2020  Hamedan.ir
آمار و اطلاعات کاربران
٢۵  نفر کاربران آنلاین :
۲,۶۰۳,۲۴۱ تعداد بازدید :
   
   
 
سایت های مرتبط
روزنامه هگمتانه
خبــرگزاری مهـر
خبــرگزاری ایسنا
باشگاه خبرنگاران
 
لینک های مرتبط
شهر الکترونیک همدان
مناقصات و مزایدات
پیام ها و اطلاعیه ها
مقالات و نوشته ها
 
دسترسی سریع 
آرشیـو اخبــار
اخبار شهرداری همدان
اخبار شهر همدان
اخبار ایران و جهان
آرشیـو گزارش ویــژه
آرشیـو گفتگوی ویــژه
 
کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال متعلق به شهرداری همدان بوده و هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی : سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری همدان