سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸   |   Tue January 28, 2020  
   
 
آرشیو اخبار |  عضویت در خبرنامه |  جستجو |  ارتباط با ما  
     صفحه اصلی   |   سیاست   |   اقتصاد   |   جامعه   |   دین و اندیشه   |   فرهنگ   |   سلامت   |   دانش   |   ورزش   |   گردهمایی   |   حوادث   |   گوناگون
     پربیننده ترین ها
تقدیم بودجه 1001 میلیارد تومانی شهرداری به شورای اسلامی شهر همدان
تکمیل طرح‌های نیمه تمام اولویت شهرداری باشد
عملیات اجرایی ایستگاه راه‌آهن رضایت‌بخش نیست
اختصاص70 میلیارد تومان به راه‌آهن همدان- ملایر
برگزاری برنامه‌های"انقلابی می‌مانیم"در ایام‌الله دهه فجر
سیاست جمع‌آوری زباله از مبدأ در برنامه‌ کلان شهرداری قرار گیرد
ایجاد فضای امن، شاد و خلاق در شهر برای کودکان همدانی
نام‌گذاری خیابان شهید احمد شوهانی در کوی چمران
کارگاه آموزشی همیاران مرکز 137
برف روبی و یخ زدایی معابر شهر در چند نوبت
     آخرین اخبار
برگزاری برنامه‌های"انقلابی می‌مانیم"در ایام‌الله دهه فجر
عملیات اجرایی ایستگاه راه‌آهن رضایت‌بخش نیست
برف روبی و یخ زدایی معابر شهر در چند نوبت
نام‌گذاری خیابان شهید احمد شوهانی در کوی چمران
دعوت از عموم شهروندان برای حضور در محفل انس با قرآن به یاد سردار دل‌ها
کارگاه آموزشی همیاران مرکز 137
تکمیل طرح‌های نیمه تمام اولویت شهرداری باشد
سیاست جمع‌آوری زباله از مبدأ در برنامه‌ کلان شهرداری قرار گیرد
ایجاد فضای امن، شاد و خلاق در شهر برای کودکان همدانی
اختصاص70 میلیارد تومان به راه‌آهن همدان- ملایر
تقدیم بودجه 1001 میلیارد تومانی شهرداری به شورای اسلامی شهر همدان
بانوان توانمند باید شناسایی شوند
لغو پرواز همدان - مشهد به دلیل شرایط جوی
پیش‌بینی چهارشنبه پرُبرف برای همدان
لزوم برخورد با ساخت وسازهای غیر مجاز
استانداردسازی پیاده رو خیابان بوعلی
خودداری از مصرف نان‌ بدون بسته بندی بهداشتی
تشییع شهدای همدانی هواپیمای اوکراین
نارضایتی از تأمین اجتماعی، بانک‌های خصوصی و میراث فرهنگی
اولین پرواز همدان - کیش
 
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٨/٠٩/١۶ تعداد بازدیـد : ١١٢ نسخه چاپی
 
 
 


غفلت از فضای مجازی در معرفی همدان

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل  : 
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: فضای مجازی یکی از مقوله‌های مهم در معرفی حوزه گردشگری همدان است که از آن غافل شده ایم.

 
 

حسین قراباغی در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایهگذاری و گردشگری شورا با بیان این مطلب افزود: فضای مجازی و شبکههای اجتماعی یکی از مهمترین مقولهها در تبلیغات و اطلاع رسانی است که متأسفانه غفلت از این حوزه در گردشگری همدان کاملاً قابل احساس است.

قراباغی محتوا سازی برای فضای مجازی را نیز حائز اهمیت دانست و یادآور شد: باید در بخش گردشگری و جذب سرمایهگذار محتواسازی درستی صورت پذیرد؛ تا بتوان مخاطب را جذب کرد.

به گفته قراباغی ظرفیت گردشگری و تاریخی همدان در زمینه نشان سازی کم رنگ دیده شده است که با تدوین برنامههایی باید در این زمینه بهتر عمل کرد. وی اضافه کرد: همدان بایستی به جایگاه واقعی خود در حوزه گردشگری و تاریخی در جهان برسد و نباید در این زمینه تنها به شعار دادن بسنده کرد.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایهگذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اجلاسهای اخیر که در همدان برگزار شد، گفت: این اجلاسها میتواند جایگاه واقعی همدان را در مجامع بینالمللی حفظ کند و ما باید از این فرصتها استفاده مناسبی را داشته باشیم.

قراباغی همچنین از راهاندازی دبیرخانه خواهرخواندگی همدان در شهرداری خبر داد و افزود: در حال حاضر خواهر خواندگی همدان با اصفهان در شورای اسلامی شهر اصفهان نیز مصوب شده و باید از این ظرفیت استفاده بهتری ببریم.

وی اضافه کرد: خواهرخواندگی تبریز با همدان نیز در دستور کار کمیسیون سرمایهگذاری و گردشگری شورا قرار گرفته و امیدواریم با این اقدامات در راستای معرفی ظرفیت گردشگری همدان گامهای مؤثری را برداریم.

*بادامی نجات: فعالیت در حوزه گردشگری یکپارچه و هماهنگ باشد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان هم در این جلسه با اشاره به انتقادات در بخش گردشگری و سرمایهگذاری یادآور شد: در این زمینه اگر ضعفی وجود دارد همه ما مقصریم چرا که باید در این حوزه با همکاری و مشارکت هم وارد شویم.

حمید بادامی نجات نقش تبلیغات را در معرفی آثار تاریخی و گردشگری همدان مؤثر دانست و گفت: نباید در بخش تبلیغات تنها به هزینههای کلان نگاه کرد چرا که با ارائه راهکارهایی با هزینههای کم هم میتوان تبلیغات بهتری داشت.

‏بادامی نجات ظرفیت فضای مجازی و شبکههای اجتماعی را یکی از راههای مؤثر تبلیغاتی در حوزه گردشگری دانست و اضافه کرد: فضای مجازی و شبکههای اجتماعی ظرفیتهای خوبی است که ما از این ظرفیت غفلت کردهایم.

وی با بیان اینکه همدان به نشان سازی نیاز دارد، افزود: تمام اقداماتی که ارگانها و سازمانها در این راستا انجام دادهاند اگر در کنار هم قرار گیرد و به صورت یکپارچه انجام شود نتیجه بخش خواهد بود و برای این امر لازم است کمیتهای با حضور مسؤولان مربوطه استان در حوزه گردشگری و سرمایهگذاری تشکیل و نتیجه واحدی گرفته و اجرا شود.

بادامی نجات اظهار کرد: در صورت انجام کارها به صورت هماهنگ میتوان به نحو بهتری از هزینهها بهره گرفت و از دوباره یا موازی کاریها نیز جلوگیری کرد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه همدان شهر گردشگری است گفت: جایگاه همدان در حوزه گردشگری بسیار بالاست و نباید آن را با شهرهای کشور مقایسه کرد.

علی خاکسار اضافه کرد: استان همدان در طی یک سال اخیر در حوزه محتواسازی گردشگری اقداماتی داشته است که این محتوا با موضوعات تخصصی تهیه شده است.

وی اضافه کرد: برای معرفی همدان و جذب گردشگران از شهرهای مختلف چندین هزار تصویر از همدان به شهرهای مختلف کشور ارسال کردهایم که در ادارات و سازمانها نصب شده و این در معرفی همدان بسیار تأثیرگذار است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، در این جلسه نمایندگان تورهای گردشگری به بیان نظرات خود در راستای رونق صنعت گردشگری پرداختند.

 
     
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٨/٠٩/١۶ تعداد بازدیـد : ١١٢ نسخه چاپی
 
 
© 2005 - 2020  Hamedan.ir
آمار و اطلاعات کاربران
٢١  نفر کاربران آنلاین :
۲,۳۹۹,۱۷۶ تعداد بازدید :
   
   
 
سایت های مرتبط
روزنامه هگمتانه
خبــرگزاری مهـر
خبــرگزاری ایسنا
باشگاه خبرنگاران
 
لینک های مرتبط
شهر الکترونیک همدان
مناقصات و مزایدات
پیام ها و اطلاعیه ها
مقالات و نوشته ها
 
دسترسی سریع 
آرشیـو اخبــار
اخبار شهرداری همدان
اخبار شهر همدان
اخبار ایران و جهان
آرشیـو گزارش ویــژه
آرشیـو گفتگوی ویــژه
 
کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال متعلق به شهرداری همدان بوده و هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی : سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری همدان