چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹   |   Wed July 15, 2020  
   
 
آرشیو اخبار |  عضویت در خبرنامه |  جستجو |  ارتباط با ما  
     صفحه اصلی   |   سیاست   |   اقتصاد   |   جامعه   |   دین و اندیشه   |   فرهنگ   |   سلامت   |   دانش   |   ورزش   |   گردهمایی   |   حوادث   |   گوناگون
     پربیننده ترین ها
اجرای مخازن زیرزمینی مکانیزه زباله
تصویب الحاق سه روستا به شهر همدان مغایر با قانون شوراها صورت گرفته است
دقیق‌تر شدن آزمایش فنی خودروها
به خانه برگردیم
آغاز فعالیت شوراهای اجتماعی محلات از ابتدای مهر ماه
ارتقا تاب آوری با مدیران آگاه
نظارت بر تاکسی‌ها با اوج کرونا
ایجاد منطقه 5 شهرداری با رویکرد تخصصی به بافت تاریخی
همدان در ابتدای ریل کلانشهر شدن
پیامدهای نصب سرعتکاه در کاهش مخاطرات ترافیکی
     آخرین اخبار
کاهش ارزش تعرفه عوارض سال 99 شهرداری
مطالعه قطار شهری همدان در مرحله پایانی
وصول مطالبه 450 میلیارد ریالی شهرداری از دستگاه‌های دولتی
اجرای غربالگری کرونا برای کارکنان شهرداری
صیانت از املاک عمومی خط قرمز مدیریت شهری
بازگشت برخی محدودیت‌ها
اجرای مخازن زیرزمینی مکانیزه زباله
تصویب الحاق سه روستا به شهر همدان مغایر با قانون شوراها صورت گرفته است
ارتقا تاب آوری با مدیران آگاه
ایجاد منطقه 5 شهرداری با رویکرد تخصصی به بافت تاریخی
ساختمان‌های پزشکان همدان غیراستاندارد
به خانه برگردیم
دقیق‌تر شدن آزمایش فنی خودروها
نظارت بر تاکسی‌ها با اوج کرونا
کمبود انسولین
تست رایگان کرونا برای افراد با علامت
آغاز فعالیت شوراهای اجتماعی محلات از ابتدای مهر ماه
ماسک بر صورت بوعلی‌سینا نماد مبارزه با کرونا
ارباب‌رجوع بدون ماسک خدمات دریافت نمی‌کند
الحاق سه روستا به شهر به قوت خود باقی است
 
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٨/٠٩/١۶ تعداد بازدیـد : ٣١۴ نسخه چاپی
 
 
 


غفلت از فضای مجازی در معرفی همدان

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل  : 
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: فضای مجازی یکی از مقوله‌های مهم در معرفی حوزه گردشگری همدان است که از آن غافل شده ایم.

 
 

حسین قراباغی در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایهگذاری و گردشگری شورا با بیان این مطلب افزود: فضای مجازی و شبکههای اجتماعی یکی از مهمترین مقولهها در تبلیغات و اطلاع رسانی است که متأسفانه غفلت از این حوزه در گردشگری همدان کاملاً قابل احساس است.

قراباغی محتوا سازی برای فضای مجازی را نیز حائز اهمیت دانست و یادآور شد: باید در بخش گردشگری و جذب سرمایهگذار محتواسازی درستی صورت پذیرد؛ تا بتوان مخاطب را جذب کرد.

به گفته قراباغی ظرفیت گردشگری و تاریخی همدان در زمینه نشان سازی کم رنگ دیده شده است که با تدوین برنامههایی باید در این زمینه بهتر عمل کرد. وی اضافه کرد: همدان بایستی به جایگاه واقعی خود در حوزه گردشگری و تاریخی در جهان برسد و نباید در این زمینه تنها به شعار دادن بسنده کرد.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایهگذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اجلاسهای اخیر که در همدان برگزار شد، گفت: این اجلاسها میتواند جایگاه واقعی همدان را در مجامع بینالمللی حفظ کند و ما باید از این فرصتها استفاده مناسبی را داشته باشیم.

قراباغی همچنین از راهاندازی دبیرخانه خواهرخواندگی همدان در شهرداری خبر داد و افزود: در حال حاضر خواهر خواندگی همدان با اصفهان در شورای اسلامی شهر اصفهان نیز مصوب شده و باید از این ظرفیت استفاده بهتری ببریم.

وی اضافه کرد: خواهرخواندگی تبریز با همدان نیز در دستور کار کمیسیون سرمایهگذاری و گردشگری شورا قرار گرفته و امیدواریم با این اقدامات در راستای معرفی ظرفیت گردشگری همدان گامهای مؤثری را برداریم.

*بادامی نجات: فعالیت در حوزه گردشگری یکپارچه و هماهنگ باشد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان هم در این جلسه با اشاره به انتقادات در بخش گردشگری و سرمایهگذاری یادآور شد: در این زمینه اگر ضعفی وجود دارد همه ما مقصریم چرا که باید در این حوزه با همکاری و مشارکت هم وارد شویم.

حمید بادامی نجات نقش تبلیغات را در معرفی آثار تاریخی و گردشگری همدان مؤثر دانست و گفت: نباید در بخش تبلیغات تنها به هزینههای کلان نگاه کرد چرا که با ارائه راهکارهایی با هزینههای کم هم میتوان تبلیغات بهتری داشت.

‏بادامی نجات ظرفیت فضای مجازی و شبکههای اجتماعی را یکی از راههای مؤثر تبلیغاتی در حوزه گردشگری دانست و اضافه کرد: فضای مجازی و شبکههای اجتماعی ظرفیتهای خوبی است که ما از این ظرفیت غفلت کردهایم.

وی با بیان اینکه همدان به نشان سازی نیاز دارد، افزود: تمام اقداماتی که ارگانها و سازمانها در این راستا انجام دادهاند اگر در کنار هم قرار گیرد و به صورت یکپارچه انجام شود نتیجه بخش خواهد بود و برای این امر لازم است کمیتهای با حضور مسؤولان مربوطه استان در حوزه گردشگری و سرمایهگذاری تشکیل و نتیجه واحدی گرفته و اجرا شود.

بادامی نجات اظهار کرد: در صورت انجام کارها به صورت هماهنگ میتوان به نحو بهتری از هزینهها بهره گرفت و از دوباره یا موازی کاریها نیز جلوگیری کرد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه همدان شهر گردشگری است گفت: جایگاه همدان در حوزه گردشگری بسیار بالاست و نباید آن را با شهرهای کشور مقایسه کرد.

علی خاکسار اضافه کرد: استان همدان در طی یک سال اخیر در حوزه محتواسازی گردشگری اقداماتی داشته است که این محتوا با موضوعات تخصصی تهیه شده است.

وی اضافه کرد: برای معرفی همدان و جذب گردشگران از شهرهای مختلف چندین هزار تصویر از همدان به شهرهای مختلف کشور ارسال کردهایم که در ادارات و سازمانها نصب شده و این در معرفی همدان بسیار تأثیرگذار است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، در این جلسه نمایندگان تورهای گردشگری به بیان نظرات خود در راستای رونق صنعت گردشگری پرداختند.

 
     
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٨/٠٩/١۶ تعداد بازدیـد : ٣١۴ نسخه چاپی
 
 
© 2005 - 2020  Hamedan.ir
آمار و اطلاعات کاربران
۶۶  نفر کاربران آنلاین :
۲,۶۰۳,۴۰۰ تعداد بازدید :
   
   
 
سایت های مرتبط
روزنامه هگمتانه
خبــرگزاری مهـر
خبــرگزاری ایسنا
باشگاه خبرنگاران
 
لینک های مرتبط
شهر الکترونیک همدان
مناقصات و مزایدات
پیام ها و اطلاعیه ها
مقالات و نوشته ها
 
دسترسی سریع 
آرشیـو اخبــار
اخبار شهرداری همدان
اخبار شهر همدان
اخبار ایران و جهان
آرشیـو گزارش ویــژه
آرشیـو گفتگوی ویــژه
 
کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال متعلق به شهرداری همدان بوده و هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی : سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری همدان